فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) مجید احمدی شهلا سهرابی سارا تهذیبی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.1.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای زهرا عاقل فدیهه اسماعیل حسن پور حمیدرضا میرابی مهدی باقری 20.1001.1.22520104.1399.12.47.2.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) سارا هداوند محمد ابراهیم محمدپور زرندی مهرزاد مینویی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.3.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی مهدی حسین پور محمد پورداد 20.1001.1.22520104.1399.12.47.4.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری حسین عادلخانی فریده حق شناس کاشانی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.5.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی مجید میرزامحمدی کریم حمدی مهرداد نوابخش 20.1001.1.22520104.1399.12.47.6.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) سهیلا شمس الدینی فرهاد حنیفی وحیدرضا میرابی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.7.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی ندا رزمی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.8.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان رضا بیگ مرادی علیرضا روستا اسفندیار دشمن زیاری 20.1001.1.22520104.1399.12.47.9.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران سالومه زریه جمشید عدالتیان مهران مختاری لاکلایه 20.1001.1.22520104.1399.12.47.10.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان افروز سفیدگر حسین وظیفه دوست 20.1001.1.22520104.1399.12.47.11.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برونسازمانی در پیشبینی رفتار بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی الهه صفایی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.12.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مهرانه بهمنش صدیقه طوطیان نیلوفر میرسپاسی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.13.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران علی اصغر عبدالرحیمیان علی اصغر انواری رستمی میرفیض فلاح 20.1001.1.22520104.1399.12.47.14.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی) شیوا قوامی لاهیجی حمیدرضا میرابی مهدی باقری سراج الدین محبی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.15.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) احسان ابراهیمی ورکیانی مهرزاد مینویی عارفه فدوی اصغری زاداله فتحی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.16.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) سید مجید سید حسینی سینا نعمتی زاده میر فیض فلاح 20.1001.1.22520104.1399.12.47.17.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور امید یونسی غلامرضا معمازاده طهران 20.1001.1.22520104.1399.12.47.18.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) علیرضا شیخ شیوا اسلامی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.19.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) سروش معتمدی فرد امیر بیات ترک جلال حقیقت منفرد 20.1001.1.22520104.1399.12.47.20.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 21 - شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی کامران رسولی پرویز سعیدی محمد رضا چراغعلی محمد باقر گرجی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.21.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 22 - بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل. عباس نیکزاد محمدرضا کاباران زادقدیم 20.1001.1.22520104.1399.12.47.22.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 23 - بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) محمد حبیبی مجتبی معظمی سید محمود هاشمی 20.1001.1.22520104.1399.12.47.23.2