احدمطلقی.احسان
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی شریف.محمود
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی شریف.محمود
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
احمدی شریف.محمود
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک¬چین در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی شریف.محمود
ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی. سمانه
طراحی مدل تحلیل مشتری در صنعت مالی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی.مجید
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اخوان.ستاره
بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آ
آزاد.ناصر
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آسایش.فرزاد
نقش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در افزایش وفاداری مصرفکننده
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ح
حسن خانی. معصومه
ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حسینی.احرار
توسعه چارچوب مبتنی بر الگوریتمهای یادگیری ماشین برای بهینهسازی پیشبینی هزینههای سازمانی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حقیقی نسب.منیژه
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حیدریه.سید عبدالله
ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خ
خسروانی مهر.زکیه
ویژگیهای هیئتمدیره، ریسک عملیاتی و ریسکپذیری شرکت
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خوش روش آستانه.سیده روناک
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
د
دمیرچی.زهره
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ر
رحیمیان. مهرداد
بررسي تأثیر مصرفگرایی سبز بر قصد رفتاری در استفاده از تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی پایداری محیطی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ز
زارع طلب.آرش
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی بادرنظر گرفتن نقش میانجی تحول دیجیتال و قابلیت بازاریابی در صنعت مد و پوشاک
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
س
سعدانی.جاهد
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلیم پور.یعقوب
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سید رزاقی.سید عباس
تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری و اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ص
صمدزاده.مسعود
بررسی تأثیر شیوههای الکترونیکی بازاریابی دهانبهدهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عباسی استمال.محمد رضا
تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباسی استمال.محمد رضا
ارزیابی اثربخشی نظام حسابرسی داخلی بر ارزشافزوده اقتصادی در صنعت فولاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عظیمی.پریا
تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ف
فائزی رازی.فرشاد
ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فرح بخش.فهامه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فرخ پور.خدیجه
ارزیابی اثربخشی نظام حسابرسی داخلی بر ارزشافزوده اقتصادی در صنعت فولاد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فریدچهر.الهام
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ق
قاسمی.آرزو
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی بادرنظر گرفتن نقش میانجی تحول دیجیتال و قابلیت بازاریابی در صنعت مد و پوشاک
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قاسمی.مائده
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیهای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قجری. حسین
تأثیر کیفیت اطلاعات و فناوری اطلاعات بر مدیریت کسب و کار با نقش تعدیل کننده پشتیبانی سازمانی ( مورد مطالعه: اصناف شهرستان قدس)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قربانیان.محمدرضا
تأثیر کیفیت اطلاعات و فناوری اطلاعات بر مدیریت کسب و کار با نقش تعدیل کننده پشتیبانی سازمانی ( مورد مطالعه: اصناف شهرستان قدس)
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ک
کربلایی. محمد
بررسی زمان ورود به بازار سهام و اثر تمایلی سرمایه گذاران خرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کریمیان.لیلا
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ل
لندران اصفهانی.سعید
بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
م
محبوب. شمیلا
ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محسنی کیا.نعیمه
تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری و اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرتضوی نیر.سید احمد
تأثیر آمیختهی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطهگریِ ارزش ویژهی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
معصومی کیان.مهران
بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ملکی.محمدحسن
طراحی مدل تحلیل مشتری در صنعت مالی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ن
نصوحی دهنوی..هادی
بررسی تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراکشده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعامی.عبداله
طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
و
وحیدی فر.علیرضا
ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ه
هاشمی. سولماز
نقش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در افزایش وفاداری مصرفکننده
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
هاشمی.سید فرزاد
بررسی زمان ورود به بازار سهام و اثر تمایلی سرمایه گذاران خرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ی
یزدانی راد. مریم
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک¬چین در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
یگانه.آرزو
بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]