ا

  • احدمطلقی.احسان تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک¬چین در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی. سمانه طراحی مدل تحلیل مشتری در صنعت مالی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی.مجید ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اخوان.ستاره بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

آ

  • آزاد.ناصر طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • آسایش.فرزاد نقش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در افزایش وفاداری مصرف‌کننده [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ح

  • حسن خانی. معصومه ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حسینی.احرار توسعه چارچوب مبتنی بر الگوریتمهای یادگیری ماشین برای بهینه‌سازی پیش‌بینی هزینه‌های سازمانی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی نسب.منیژه تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حیدریه.سید عبدالله ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

خ

  • خسروانی مهر.زکیه ویژگی‌های هیئت‌مدیره، ریسک عملیاتی و ریسک‌پذیری شرکت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • خوش روش آستانه.سیده روناک بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

د

  • دمیرچی.زهره تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ر

  • رحیمیان. مهرداد بررسي تأثیر مصرف‌گرایی سبز بر قصد رفتاری در استفاده از تجارت الکترونیک با توجه به نقش میانجی پایداری محیطی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ز

  • زارع طلب.آرش تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی بادرنظر گرفتن نقش میانجی تحول دیجیتال و قابلیت بازاریابی در صنعت مد و پوشاک [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

س

  • سعدانی.جاهد تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب") [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلیم پور.یعقوب طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سید رزاقی.سید عباس تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری و اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ص

  • صمدزاده.مسعود بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عباسی استمال.محمد رضا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباسی استمال.محمد رضا ارزیابی اثربخشی نظام حسابرسی داخلی بر ارزش‌افزوده اقتصادی در صنعت فولاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • عظیمی.پریا تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ف

  • فائزی رازی.فرشاد ارائه مدلی از پیش ران ها و پس ران های متغیر اکنون گرایی بر رفتار خریداران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فرح بخش.فهامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • فرخ پور.خدیجه ارزیابی اثربخشی نظام حسابرسی داخلی بر ارزش‌افزوده اقتصادی در صنعت فولاد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • فریدچهر.الهام ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ق

  • قاسمی.آرزو تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی بادرنظر گرفتن نقش میانجی تحول دیجیتال و قابلیت بازاریابی در صنعت مد و پوشاک [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قاسمی.مائده تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قجری. حسین تأثیر کیفیت اطلاعات و فناوری اطلاعات بر مدیریت کسب و کار با نقش تعدیل کننده پشتیبانی سازمانی ( مورد مطالعه: اصناف شهرستان قدس) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قربانیان.محمدرضا تأثیر کیفیت اطلاعات و فناوری اطلاعات بر مدیریت کسب و کار با نقش تعدیل کننده پشتیبانی سازمانی ( مورد مطالعه: اصناف شهرستان قدس) [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ک

  • کربلایی. محمد بررسی زمان ورود به بازار سهام و اثر تمایلی سرمایه گذاران خرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کریمیان.لیلا طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

ل

  • لندران اصفهانی.سعید بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

م

  • محبوب. شمیلا ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • محسنی کیا.نعیمه تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری و اعتماد مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرتضوی نیر.سید احمد تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معصومی کیان.مهران بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ملکی.محمدحسن طراحی مدل تحلیل مشتری در صنعت مالی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ن

  • نصوحی دهنوی..هادی بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل خريد مد آنلاین : مبتنی بر قصد خرید مجدد [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

و

  • وحیدی فر.علیرضا ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ه

  • هاشمی. سولماز نقش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی در افزایش وفاداری مصرف‌کننده [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • هاشمی.سید فرزاد بررسی زمان ورود به بازار سهام و اثر تمایلی سرمایه گذاران خرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ی

  • یزدانی راد. مریم شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک¬چین در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • یگانه.آرزو بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]