فهرس المقالات حمیدرضا سعیدنیا المقاله 1 - نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن حمیدرضا سعیدنیا سمیه علی نژاد مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 5 , پاییز 1389 المقاله 3 - ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان ) حمیدرضا سعیدنیا سحر جمالی نژاد مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 5 , بهار 1389