فهرست مقالات حمیدرضا سعیدنیا مقاله 1 - نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 2 - بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن حمیدرضا سعیدنیا سمیه علی نژاد مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 5 , پاییز 1389 مقاله 3 - ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان ) حمیدرضا سعیدنیا سحر جمالی نژاد مدیریت بازاریابی , شماره 8 , سال 5 , بهار 1389