فهرس المقالات Saeideh Ahangari المقاله 1 - Thematic Organization in MA TEFL Students' Argumentative, Cause and Effect, and Process Types of Writing سعیده آهنگری Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 6 , تابستان 2013 المقاله 2 - Effects of Task Complexity, Task Conditions, and Task Difficulty on the Grammatical Accuracy of EFL Learners in Written Discourse سعیده آهنگری مهلقا اکبری Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 5 , زمستان 2012 المقاله 3 - The Effect of Awareness Raising Through Metacognitive Strategy-based Instruction on ESP Learners’ Reading Comprehension سعیده آهنگری فاطمه محسنی Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 9 , تابستان 2016 المقاله 4 - The Effect of Concurrent and Cumulative Group Dynamic Assessment on Homogeneous and Heterogeneous EFL Learners’ Auditory Memory in Listening Tasks 10.30495/jal.2021.686588 نادر صفایی اصل سعیده اهنگری مهناز سعیدی Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 14 , پاییز 2021 المقاله 5 - Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Oral Narrative Task Performance in Terms of Accuracy, Fluency and Complexity by Awareness Raising Through Semantic Fields 10.30495/jal.2020.676870 بهزاد محمودی سعیده اهنگری مهناز سعیدی Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 13 , پاییز 2020 المقاله 6 - The Impact of Context on the learning and Retention of Idioms سیمین ولیزاده سعیده آهنگری Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 7 , زمستان 2014 المقاله 7 - Qualities of an Effective English Language Teacher (EELT) from Male and Female Students’ Point of view رویا زمانی سعیده آهنگری Journal of English Language Pedagogy and Practice , العدد 1 , السنة 8 , تابستان 2015 المقاله 8 - دو روش خواندن : تأثیر خواندن سایهای و خواندن راهبردی مشارکتی بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان مریم باباپور باباپور سعیده آهنگری توران آهور آموزش و ارزشیابی , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1397 المقاله 9 - Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes 20.1001.1.20088590.2023.13.4.11.3 10.30495/ttlt.2024.705096 Fatemeh Jafari Nasser Ghafoori Shima Ahmadi-Azad Journal of Language and Translation , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 2023 المقاله 10 - The Feasibility of Teaching Communication Strategies from the Standpoint of EFL Teachers and Students 20.1001.1.20088590.2023.13.3.14.4 10.30495/ttlt.2023.705133 رضیه بهروزیان ناصر غفوری سعیده آهنگری Journal of Language and Translation , العدد 3 , السنة 13 , تابستان 2023 المقاله 11 - The Role of EFL Teachers’ Socio-affective Strategies in Learners’ Willingness to Communicate: Learners’ Perceptions 20.1001.1.20088590.2023.13.4.6.8 10.30495/ttlt.2023.707371 Nahid Zarei مهناز سعیدی سعبده آهنگری Journal of Language and Translation , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 2023 المقاله 12 - A Cross-cultural Study on the Discussion Sections of PhD Dissertations with a Focus on Academic Collocations https://doi.org/10.30495/TTLT.2024.1047777 Vida Fathi Bonabi Nesa Nabifar Saeideh Ahangari Journal of Language and Translation , العدد 2 , السنة 14 , بهار 2024 المقاله 13 - A Comparative Analysis of Discussion Sections in PhD Dissertations across Cultures, Emphasizing Rhetorical Moves Nesa Nabifar Vida Fathi Bonabi Saeideh Ahangari Journal of Language and Translation , ستأتي المقالات قريبًا