فهرس المقالات مجید فانی المقاله 1 - بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان 20.1001.1.22520104.1399.12.45.11.6 میلاد فرزین مجید فانی مرضیه صادقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 2 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3 مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398