فهرست مقالات مجید فانی مقاله 1 - بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان 20.1001.1.22520104.1399.12.45.11.6 میلاد فرزین مجید فانی مرضیه صادقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 12 , بهار 1399 مقاله 2 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3 مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 11 , تابستان 1398