فهرس المقالات سیدمهدی جلالی المقاله 1 - برنامهریزی راهبردی برندسازی شهری در صنعت گردشگری رومینا ربانی سید مهدی جلالی حسن مهرمنش مطالعات مدیریت شهری , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 2 - Sociological Impact of Using Digital (Web-based) Analyses on Performance Measurement and Optimization of Digital Marketing among Young Managers (Case study: Digital-based Companies in Tehran) 10.22034/ssyj.2019.668105 Majid Fani Seyyed Mehdi Jalali Shadan Vahabzadeh Sociological of Studies of youth , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 2019 المقاله 3 - تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی 20.1001.1.22520104.1400.13.52.6.2 زهرا ولی پوری سیدمهدی جلالی بیتا تبریزیان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 4 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3 مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 5 - ارائه مدل راهبردی تحلیلهای مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینهسازی بازاریابی دیجیتال شرکتهای تحت وب 20.1001.1.22285067.1399.26.78.6.4 مجید فانی مهدی جلالی شادان وهاب زاده پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 26 , پاییز 1399 المقاله 6 - برازش مدل پارادایمی تعامل مشتری با تاکید بر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری(مطالعه دانشگاههای وابسته به بانکها) سید محمد عظیمی کیومرث آریا سیدمهدی جلالی نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 18 , تابستان 1402