ح

  • حامدی.الهام شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر تاسیس و راه‌اندازی دانشگاه سازمانی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حسینی.محمد رضا بهبود تجربه مشتری از طریق پیاده سازی رویکرد هم آفرینی با مشتری با روش اقدام پژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حقیقی.محمد ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حمزوی.حسین تأثیر مدیریت منابع انسانی پایدار بر نگهداشت منابع انسانی و نقش میانجی سرمایه اجتماعی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • حمزوی.حسین تجزیه‌وتحلیل اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر مدیریت ریسک‌های مؤثر منابع انسانی با نقش میانجی تاب‌آوری کارکنان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]