• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره33 دوره9
  • 33
    شماره 33 دوره 9 پاییز 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مکتب سیستمی (معرفی، اصول و مبانی و جستارهای بنیادین مکتب)
        سجاد اکران ایرج ساعی ارسی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - نقش نظارت و راهنمایی آموزشی بر بهبود صلاحیت های حرفه ای معلمان ازدیدگاه مدیران شهرستان ساوجبلاغ
        رمضان جهانیان هدایت حاجی منوچهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مطالعه تطبیقی نظم از منظر اسلام و نظریه آشوب
        عزیز جوان پور هروی جعفر اسماعیلی محمدرضا شیخی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مقایسه بین توکل و اعتماد به خدا با اضطراب وجودی در میان مدرسان رشته علوم انسانی و غیر علوم انسانی
        محمود عبائی کوپایی لیلا سر آبادانی تفرشی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - رابطه کمال گرایی و تنظیم شناختی هیجان با استرس ادراک شده در دانش آموزان تیزهوش
        الهه کریمی سعیده بزازیان وحیده باباخانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سازگاری زن اشویی معلمان زن شهر ابهر
        الناز سیده شهرزاد کلانتری محمود اعظمی جعفر پویا منش
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - امکان سنجی تحقق مدیریت مدرسه محور از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه در شهر کرج
        وحیده نیامهر فاطمه پرسته وحیده علیپور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی با خلاقیت کارکنان و عملکرد نیروی انسانی در اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل
        عسگر نوروززاده حسین علیپور
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود