• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره4 دوره1
  • 4
    شماره 4 دوره 1 پاییز 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تبیین مؤلفه‌های طراحی چندحسی در فضاهای آموزشی مدارس با رویکرد ارتقاء یادگیری و تقویت تعاملات بین‌نسلی
        سارا عظیمی سمیه بیطرف
        https://doi.org/10.82394/SBEA.2025.1209272
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تبیین مؤلفه های تأثیر گذار کالبد معماری بر کاهش استرس در محیط های درمانی مبتنی بر تجربیات بیماران (گستره واکاوی : بیمارستان امام رضا(ع) شهربیرجند)
        الهه  ترابی رضا میرزایی جلیل جراحی
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1205785
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی تطبیقی معماری معاصر چین و ایران: تأثیرات فرهنگی، اجتماعی و تکنولوژیک بر تحولات طراحی
        مهسا  رهنمائی ذکاوت ساویز طیاح
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1209399
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر مولفه‌های فرهنگی در شکل‌گیری معماری بومی کردستان ایران
        سیامند پناهی مسعود  یوسفی تذکر معصومه یعقوبی سنقرچی
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1217364
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی جایگاه حکمت اسلامی در تزئینات گچبری محراب‌های دوره ایلخانی (نمونه موردی مسجد جامع ارومیه)
        داوود سعادت
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1200064
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - معناشناسی معماری: مطالعه تطبیقی معنا در علوم و رویکردهای معماری
        معصومه   عالم راثی منوچهر فروتن
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1201351
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود