فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدلی مبتنی بر ویژگی های شخصیتی برای ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی علیرضا محمدپور حامد رحمانی بابک حاجی کریمی https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1187453/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از تئوری هنجار شخصی توسعهیافته «مورد مطالعه: بانک ملی شعبه املش» سحر حسینی خواه چوشلی محمدحسین ریحانی صحنسرائی https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1128515/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - افشای اختیاری اطلاعات غیرمالی بر همزمانی قیمت سهام فرامرز لطفی علی اکبر رمضانی سید حسین نسل موسوی https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1039239/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - سازماندهی تغییرات در سازمان های مجازی در پرتو رهبری و فرهنگ تحولآفرین بهنوش جووری شهین فتاح پور https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1123845/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی عوامل موثر بر تعیین سطح خدمات بهینه در قرارداد پروژه¬های حمل و نقل BOT با استفاده از تحلیل تم (مطالعه ی موردی قرارداد بلیط الکترونیکی ناوگان حمل و نقل تهران) محمد کیان بابک حاجی کریمی محمد مهدی مظفری https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1188928/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی و تبیین مدلی برای مدیریت دانش پویا در سازمانهای دولتی ایران (رویکرد آمیخته: تحلیل تم – مدلسازي معادلات ساختاري) سیمین به جنت عادل صلواتی محمدرضا جابرانصاری امید مهدیه https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1187957/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - رتبه بندی عوامل داخلی شناسایی شده¬ی موثر بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملی ابوالقاسم موسوی نسب رضا سپهوند عبدالخالق غلامی چنارستان علیا علی پیرزاد https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1184994/ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - نقش خودشیفتگی و خودپنداره مصرفکنندگان در قصد خرید برند لوکس بواسطه ارزش درکشده کامبیز بهزادنژاد کامبیز حیدرزاده هنزائی مهدی نعیمی نظام آباد https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1191423