کاظم زاده.محمد
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی ورابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
کدیور.پروین
رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
کدیور.پروین
بررسی رابطه ی بین کیفیت دلبستگی کودک- مادر
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
کراسکیان موجمباری.آدیس
تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس نیاز به شوخ طبعی NFHS
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
کراسکیان موجمباری.آدیس
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با کیفیت زندگی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
کریمی.علی
رابطه هوش معنوی و جو عاطفی خانواده با تحمل پریشانی دانش آموزان
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
کریمیان.حسین
الگوی مناسب حرفهآموزی دانشآموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
کسایی اصفهانی.عبدالرحیم
مقایسه حافظه فعال و سرعت پردازش در دانش آموزان دختر و پسر با و بدون آموزش UCMAS چرتکه ذهنی
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1398]
کسایی.عبدالرحیم
مقایسه حافظه فعال و سرعت پردازش در دانش آموزان دختر و پسر با و بدون آموزش UCMAS چرتکه ذهنی
[
دوره11,
شماره
35
- زمستانسال
1398]
کشاورز.سوسن
بررسی نگرش دبیران دانشآموزان گروه کمتوان ذهنی نسبتبه دوره پیش حرفهای
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1392]
کشاورزی ارشدی.فرناز
مقایسه درک کلامی در دانش آموزان دختر تک زبانه و دو زبانه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1390]
کشاورزی ارشدی.فرناز
شناسایی زودرس نارسایی های یادگیری با استفاده ازنشانگان وملاک های رشد و تحولی درکودکان پیش دبستانی وپایه اول ابتدایی شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1388]
کشاورزی ارشدی.فرناز
مقایسه احساس شرم، خصومت و نشخوار فکری در افراد مبتلا به HIV با توجه به روش ابتلا به بیماری
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1400]
کشاورزی ارشدی.فرناز
مقایسه ی تاب آوری و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در خلبانان با سابقه کار زیر پنج سال و بالاتر از ده سال
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1400]
کلانتری.فرازمند
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی (5 عامل بزرگ) و هوش هیجانی با رضایت از زندگی در دانشجویان دختر و پسر ساکن خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز
[
دوره11,
شماره
34
- تابستانسال
1398]
کلبعلی.احسان
الگوی مناسب حرفهآموزی دانشآموزان با نیازهای ویژه
[
دوره14,
شماره
40
- تابستانسال
1401]
کوشکی.شیرین
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم یابی پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ برروی کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی و رابطه آن بارضایت شغلی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1391]
کوشکی.شیرین
رابطه مؤلفههای بهزیستی روانشناختی با سلامت عمومی در بین دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1392]
کوشکی.شیرین
ساختار انگیزه مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1392]
کوشکی.شیرین
رابطه رقابت جویی وعزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
کوشکی.شیرین
اثربخشی روش اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش افسردگی ونگرش های ناکارآمد در بیماران قلبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1391]
کوشکی.شیرین
ارتباط عزت نفس با فرسودگی شغلی معلمان دوره مهارت های حرفه ای استثنایی و مدارس راهنمایی عادی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
کوشکی.شیرین
اثربخشی روش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خودتنظیمی و نشانه های اختلالی نوجوانان مبتلا به استرس پس از سانحه
[
دوره13,
شماره
39
- زمستانسال
1400]
کوشکی.شیرین
ارزیابی مدل ساختاری تبیین عملکرد تحصیلی بر اساس خودتعیینگری: نقش واسطهای درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1400]
کوشکی.شیرین
اعتیاد به اینترنت و برخی همبسته های جمعیت شناختی آن در دانشجویان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1399]