ک

  • کدیور.پروین رابطه سبکهای یادگیری شناختی ( وابسته به زمینه و مستقل از زمینه ) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • کوشکی.شیرین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رضایت زناشویی [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1391]
  • کوشکی.شیرین بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم یابی پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ برروی کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی و رابطه آن بارضایت شغلی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1391]
  • کوشکی.شیرین رابطه رقابت جویی وعزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • کوشکی.شیرین اثربخشی روش اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش افسردگی ونگرش های ناکارآمد در بیماران قلبی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1391]