ا

  • ابراهیم پور.مجید ساخت و هنجاریابی مقیاس اندیشه تلاش مداری و اندیشه نتیجه مداری ( افروز ) [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1392]
  • ابهرزنجانی.فرناز اثربخشی پاروکستین بر اختلال اضطراب اجتماعی [ دوره12, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • اجاق.محمد تعلیم و تربیت در ایران باستان [ دوره5, شماره 20 - بهار سال 1393]
  • احدی.حسن ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رضایت زناشویی [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1391]
  • احدی.حسن بررسی رابطه بین برتری نیمکره های مغزی با سبکهای تفکر [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • احدی.حسن مقایسه کارآمدی مداخله عقلانی – هیجانی – رفتاری گروهی با واقعیت درمانی گروهی در افزایش سلامت عمومی دانشجویان دختر [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • احقر.قدسی اثربخشی آموزش خود گویی های درونی مثبت بر کاهش میزان اضطراب اجتماعی کوتاه قامتان شهر تهران [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • احقر.قدسی رابطۀ سلامت روانی و نگرش به بزهکاری در نوجوانان و جوانان در کمپ های اطراف تهران [ دوره5, شماره 20 - بهار سال 1393]
  • احقر.قدسی بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران [ دوره14, شماره 40 - تابستان سال 1401]
  • احمدی.ابراهیم رابطه همخوانی احساس و ابراز هیجان مثبت با سلامت روانی: بررسی کارکرد اجتماعی هیجان [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1391]
  • احمدی.ابراهیم مقایسه کارآمدی مداخله عقلانی – هیجانی – رفتاری گروهی با واقعیت درمانی گروهی در افزایش سلامت عمومی دانشجویان دختر [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • احمدی.خدابخش اثر بخشی روش ذهن آگاهی بر کاهش استرس زناشویی مادران دارای فرزند مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1392]
  • احمدی.فاطمه رابطه اضطراب بدنی، شناختی، رفتاری و ویژگی‌های شخصیتی با سازگاری اجتماعی در کارکنان بیمارستان پاستور قزوین [ دوره13, شماره 38 - بهار سال 1400]
  • احمدی.فرشته بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس هوش نخبگان و رابطه آن با تست هوش دومینو دردانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان شهر [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • احمدیان.حمزه اثربخشی بسته آموزشی معنویت و رضایت از زندگی بر شادکامی خانواده‌های کودکان استثنایی [ دوره12, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • ارندان.ام البنین بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی (5 عامل بزرگ) و هوش هیجانی با رضایت از زندگی در دانشجویان دختر و پسر ساکن خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز [ دوره11, شماره 34 - تابستان سال 1398]
  • استکی.مهناز مقایسه اختلالات رفتاری دانش آموزان سایبربولینگ و عادی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • استکی.مهناز مقایسه کار آمدی حافظه کوتاه مدت دیداری و شنیداری در ریتم های سیرکادین دانش آموزان10-8 سال [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • استکی.مهناز تاثیر آموزش هنرهای تجسمی و حرکات ریتمیک بر کاهش نشانگان اختلال هماهنگی رشدی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1391]
  • استکی.مهناز تأثیر روش فن بیان در کاهش علائم لکنت زبان [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1391]
  • اسدی.زهرا بررسی رابطه بین اعتماد، شرم، و گناه با خودمتمایز سازی در بین دانشجویان متاهل دانشگاه علامه طباطبایی تهران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • اشکان.ساناز اثربخشی شن درمانی بر کودکان با اختلال کم توجه – بیش فعالی [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • افروز.غلامعلی مقایسه شیوه‌های فرزند پروری والدین و شاخص‌های هیجانی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • افروز.غلامعلی بررسی تحلیلی و مقایسهای ویژگیهای شناختی بزرگسالان با نشانگان داون با اختلال آلزایمر و بدون اختلال آلزایمر همراه با گامی در تدوین استراتژی پیشگیری [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1392]
  • افروز.غلامعلی ساخت و هنجاریابی مقیاس اندیشه تلاش مداری و اندیشه نتیجه مداری ( افروز ) [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1392]
  • افروز.غلامعلی مقایسه خلاقیت و سلامت روانی دانش آموزان تیزهوش و عادی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1391]
  • اکبری.حمزه اثربخشی روش اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش افسردگی ونگرش های ناکارآمد در بیماران قلبی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1391]
  • اکبری.مریم اثربخشی بسته آموزشی معنویت و رضایت از زندگی بر شادکامی خانواده‌های کودکان استثنایی [ دوره12, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • امامی پور.سوزان بررسی اعتبار، روایی و هنجار یابی پرسشنامه علائم مرضی کودکان [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • امامی پور.سوزان مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • امامی پور.سوزان مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن با درمان گروهی فعال‌سازی رفتاری برای افسردگی در میزان افسردگی و کیفیت زندگی افراد افسرده [ دوره5, شماره 20 - بهار سال 1393]
  • امامی پور.سوزان بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس عاطفه مثبت ومنفی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • امامی پور.سوزان رابطه راهبردهای شناختی – فراشناختی و اضطراب ریاضی با عملکرد ریاضی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • امامی پور.سوزان چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • امامی پور.سوزان رابطه رضایتمندی زناشویی و راهبردهای حل تعارض والدین [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • امامی پور.سوزان مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی و آموزش شادکامی برجریان خون منطقه ای مغز بیماران افسرده با روش SPECT [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • امیری.مهدی اثربخشی پاروکستین بر اختلال اضطراب اجتماعی [ دوره12, شماره 36 - تابستان سال 1399]
  • امین آبادی.زهرا رابطه خلق و دلبستگی مادر با مشکلات رفتاری فرزندان: نقش میانجی رابطه‌ی مادر-کودک [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1399]
  • امین آبادی.زهرا رابطه خلق و دلبستگی مادر با مشکلات رفتاری فرزندان: نقش میانجی رابطه‌ی مادر-کودک [ دوره11, شماره 35 - زمستان سال 1398]
  • ایزدی.مهشید اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت نگر بر حمایت ادراک شده وخود انتقادی در زنان سرپرست خانوار [ دوره14, شماره 41 - زمستان سال 1401]