س

  • ساعتچی.محمود رابطه بین سنخهای روانی یونگ و سبکهای عشق ورزی [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1391]
  • سپاه منصور.مژگان مقایسه عملکرد خانواده و طرحواره های ناسازگار اولیه در دو گروه نوجوانان مستقل و وابسته به دیگران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان رابطه بین سبک های اسناد و ادراک دانش آموزان از شیوه های فرزندپروری والدین با پیشرفت تحصیلی آنها [ دوره4, شماره 14 - بهار سال 1391]
  • سپاه منصور.مژگان ارتباط عزت نفس با فرسودگی شغلی معلمان دوره مهارت های حرفه ای استثنایی و مدارس راهنمایی عادی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • سپاه منصور.مژگان چگونگی نقش سبکهای دلبستگی و روابط موضوعی در شکل گیری تصور از خدا در دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان تعیین رابطه کارکرد خانواده و هوش هیجانی با اضطراب دانش آموزان [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان مقایسه اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن و درمان فراشناختی بر نشخوارفکری و علایم افسردگی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان پیش بینی نگرش به خوردن بر اساس توان حل مساله اجتماعی و تنظیم هیجانی شناختی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • سپاه منصور.مژگان رابطه ویژگی های شخصیتی و مدیریت زمان با سبک های مقابله با بحران دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1392]
  • سلیمانی.علی اکبر اثر بخشی روش ذهن آگاهی بر کاهش استرس زناشویی مادران دارای فرزند مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1392]
  • سلیمانی.علی اکبر اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس فرزندپروری مادران کودکان کم توان ذهنی [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1392]
  • سوهانگیر.سارا هکارهایی جهت ارتقاء کیفیت اثر متقابل انسان و محیط بر یکدیگر با رویکرد روان شناسی محیطی [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1392]
  • سهرابی.فرامرز بررسی مقایسه ای کنترل توجه و نشخوار فکری در بیماران مبتلا به وسواس فکری-عملی و افراد عادی [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1392]
  • سیف.مریم مقایسه ی تاب آوری و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در خلبانان با سابقه کار زیر پنج سال و بالاتر از ده سال [ دوره13, شماره 38 - بهار سال 1400]