ماهیان جاغرق.امیر
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت شکاف بین نسلی در ورزش همگانی کشور
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محرم زاده.مهرداد
بررسی منابع طبیعی استان اردبیل با رویکرد شناسایی فرصتهای مثبت توسعه ورزشهای بومی محلی بر اساس فرهنگ و سنتهای جامعه
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
محرم زاده.مهرداد
ارائه مدل جامع پذیرش دوسوتوانی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمد زاده.یونس
واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمد صفانیا.علی
تحلیل موانع مدیریتی، سیاسی – قانونی و زیرساختی توسعة گردشگری ورزشی ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمد صفانیا.علی
واکاوی پدیدارشناختی موانع اجتماعی- فرهنگی توسعة گردشگری ورزشی ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدپناهی.پیام
عوامل موثر بر رضایت از کیفیت اماکن تفریحی-ورزشی شهری و رابطه آن با نشاط اجتماعی (مطالعه موردی: شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
محمدی پاکروان.پروین
سنجش میزان تأثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی پاکروان.پروین
تحلیل مزیت رقابتی وزارت ورزش و جوانان مبتنی بر شهرت رسانهای
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمدی رئوف.مصطفی
حکمرانی در ورزش ایران: مرور مفهومی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
محمدی.سردار
عوامل موثر بر پذیرش و بهرهگیری از تجارت الکترونیک در میان اعضای هیأت علمی تربیتبدنی و علوم ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
محمدی.سردار
مرور شعف مشتری، استخراج مضامین تاثیرگذار: شعف مشتری در صنعت ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدیان مقدم.مهدی
تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمودیان.عابد
شناسایی و رتبهبندی انگیزههای دنبال کردن تیمهای ورزشی در اینستاگرام بر اساس نظریه لذت و استفاده (نمونه مورد مطالعه: تیم پرسپولیس تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
محمودیان.عابد
تحلیل ویژگیهای شخصیتی برند ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محی.رسول
طراحی ابزار سنجش مدیریت تنوع کارکنان در ادارات ورزش و جوانان شمالغرب ایران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مرادی هزاری.رسول
شناسایی پیشایندهای رضایت شغلی در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور با رویکرد فراتحلیل
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرتاضی.رضا
ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاههای ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرتاضی.رضا
بررسی نقش پشیمانی از خرید و تجربه مشتری بر نیت رفتاری مشتریان با نقش میانجی مزیت رقابتی محصولات ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مرسل.باقر
تحلیل عوامل اثرگذار در توسعه فعالیتهای ورزشی مبتنی بر آمایش سرزمین با رویکرد آیندهپژوهی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مشکل گشا.الهام
ارائه مدل اثر فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش و ایجاد چابکی سازمانهای ورزشی در شرایط بحرانی با رویکرد پدافند غیرعامل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مشکل گشا.الهام
شناسایی و اولویتبندی راهبردهای اتمام پروژههای عمرانی ورزشی کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معتقدی.فاطمه
پیشبینی راهکارهای مناسب جهت پیادهسازی مدیریت زنجیره تأمین تجهیزات در سالنهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
معظمی.مجتبی
تحلیل و بررسی وضعیت موجود و مطلوب پیاده‎سازی مدیریت دانش در نظام آموزش عالی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مقدم.امیر
تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر تقویت کار تیمی ازسنین پایه با تاکید بر فعالیت های ورزشی
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مقدم.رضا
شناسایی عوامل موثر بر چابکی استراتژیک مبتنی بر پایداری کسب و کارهای ورزشی در شرایط پاندمی کرونا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
منتظری.امیر
طراحی و تبیین الگوی مدیریت چندفرهنگی در ورزش مدارس
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
منوچهری.جاسم
طراحی مدل ارتباطی استراتژی های مدیریت تعارض با رضایتمندی ورزشکاران تیم های ملی ناشنوایان ایران
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
مهتاب.نوید
اثر بخشی رفتار های حمایتی و غیر حمایتی مربیان بر خود کارآمدی و رفاه ذهنی ورزشکاران رشته ووشو
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مهتاب.نوید
پیشبینی راهکارهای مناسب جهت پیادهسازی مدیریت زنجیره تأمین تجهیزات در سالنهای ورزشی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
مهتاب.نوید
بررسی چالشهای پیشروی ورزش شهروندی استان کردستان و ارائه مدل ارتقاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهتاب.نوید
ارائه الگوی نهادینه سازی برابری جنستی در ورزش ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مهتاب.نوید
تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهتاب.نوید
مدل اثربخشی هنر زیباییشناسی در فضاهای ورزشی بر اراده مشتری مبتنی بر بازاریابی حسی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهدی پور.سجاد
ارائه الگوی توسعه راهبردهای استعدادیابی در فوتبال استان خوزستان (نظریه داده بنیاد)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]