ر

  • راسخ.نازنین الگوی تعاملی عوامل مؤثر بر توسعة سواد ارتباطی معلمان تربیت‌بدنی وزارت آموزش‌وپرورش [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رجبی اصلی.ماهرخ شناسایی شاخص‌های پیشرو در تعیین ارزش طول عمر مشتری در ورزش [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رحیمی.قاسم ارائه مدل نقش ورزش بر توسعه پایدار ایران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رزم آرا.طه بررسی نقش رهبری اخلاقی به عنوان راهبردی نو در راستای یک حاکمیت خوب در ورزش [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رزم آرا.طه پولشویی در ورزش گواهی بر وجود فساد پنهان ؛ ضرورت ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رزم آرا.طه ورزش شویی(شستشوی ورزشی) به عنوان قدرتی نرم در جهت تحکیم حاکمیت سیاسی ورزش [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رشید لمیر.امین تبیین مدل پارادایمی رفتارهای ضدبهره ورانه در هیئت‌های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رشید لمیر.امین طراحی مدل ساختاری تفسیری راهبردهای سازمانی کاهش رفتارهای ضد بهره‌ورانه کارکنان هیئت‌های ورزشی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رشیدی.علی رشیدی طراحی و آزمون مدل توسعه حرفه‌ای مدیران ورزشی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایان.احد آینده‌ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان؛ مبتنی بر روش سناریونگاری در افق 1414 [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رضایی.گلناز بررسی و تحلیل عوامل موثر در جریان سازی رسانه‌ای در ورزش [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رضایی.میثم شناسایی عوامل موثر بر مدیریت شکاف بین نسلی در ورزش همگانی کشور [ دوره4, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رضائی.رضا نقش مهارت‌های ارتباطی مربیان کشتی استان همدان در موفقیت کشتی‌گیران آزادکار [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رفیعی.وحید ارائه مدل توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رمضانی نژاد.رحیم ارائه الگوی عوامل مؤثر بر مدیریت شیوع چاقی در بین دانش آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رمضانی نژاد.رحیم عوامل موثر بر رضایت از کیفیت اماکن تفریحی-ورزشی شهری و رابطه آن با نشاط اجتماعی (مطالعه موردی: شهر تهران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • روشندل.رضا رابطه انجمن هواداران فوتبال با رفتار وفاداری با نقش میانجی تشریفات شخصی و اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]