م

  • محمد زاده.یونس واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی پاکروان.پروین سنجش میزان تأثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمدی.سردار مرور شعف مشتری، استخراج مضامین تاثیرگذار: شعف مشتری در صنعت ورزش [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدیان مقدم.مهدی تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • محمودیان.عابد تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی هزاری.رسول شناسایی پیشایندهای رضایت شغلی در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور با رویکرد فراتحلیل [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مرتاضی.رضا ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاه‌های ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرسل.باقر تحلیل عوامل اثرگذار در توسعه فعالیت‌های ورزشی مبتنی بر آمایش سرزمین با رویکرد آینده‌پژوهی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مقدم.رضا شناسایی عوامل موثر بر چابکی استراتژیک مبتنی بر پایداری کسب و کارهای ورزشی در شرایط پاندمی کرونا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • منتظری.امیر طراحی و تبیین الگوی مدیریت چندفرهنگی در ورزش مدارس [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مهتاب.نوید بررسی چالش‌‌های پیش‌‌روی ورزش شهروندی استان کردستان و ارائه مدل ارتقاء [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهدی پور.سجاد ارائه الگوی توسعه راهبردهای استعدادیابی در فوتبال استان خوزستان (نظریه داده بنیاد) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرانی.کاوه مدل‎سازی ساختاری تفسیری مؤلفه های صحه گذاران ورزشکار [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میریوسفی.سید جلیل تدوین راهبردها و پیامدهای توسعه فوتبال پایه ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]