ا

  • ابراهیم فقی.آکو تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ازادفدا.شیوا طراحی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا عوامل موثر بر کمال گرایی در حوزه ورزش حرفه ای کشور [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسمعیلی.محمدرضا تبیین جامعه‌شناختی نقش صنعت بانکداری بر توسعه صنعت ورزش [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • افروزه.محمد صادق واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • افکار.عادل ارایه مدل توسعه عملکردی پایدار سازمان ورزش شهرداری تهران بر مبنای شایستگی های سبز [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اکبری نوده.حبیب شناسایی و اولویت‌بندی جرایم اجتماعی بروزیافته در فضاها و اماکن ورزشی کشور به دو روش AHP و TOPSIS [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اله ویسی.آرمان شناسایی پیشایندهای رضایت شغلی در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور با رویکرد فراتحلیل [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امامی.فرشاد شناسایی عوامل موثر بر چابکی استراتژیک مبتنی بر پایداری کسب و کارهای ورزشی در شرایط پاندمی کرونا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیرحسینی.سید احسان تحلیل مدل مدیریت عملکرد فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی مدل ساختاری توسعه فوتسال ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امیرحسینی.سید احسان مدل عوامل ایجاد کننده آنومی سازمانی در ادارات کل ورزش و جوانان ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیرنژاد.سعید شناسایی عوامل موثر بر چابکی استراتژیک مبتنی بر پایداری کسب و کارهای ورزشی در شرایط پاندمی کرونا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • انصاری نیا.محمد الیاس تدوین راهبردها و پیامدهای توسعه فوتبال پایه ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ایزدی.بهزاد شناسایی پیشایندهای رضایت شغلی در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور با رویکرد فراتحلیل [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]