تابع بردبار.فریبا
مقایسۀ سبکهای¬دلبستگی، سرسختی روان¬شناختی و نشاط¬ذهنی در کودکان¬کار و عادی 7 تا 17 سال در شیراز
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
تاجری.بیوک
مقایسۀ اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان متمرکز بر شفقت، بر تابآوری و بهزیستی روانشناختی مبتلایان به HIV
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1401]
تاکی.دیهیم
تأثیر نقشههای شناختی در بازآفرینی الگوهای ذهنی از محیط
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
تبریزی.مصطفی
اثربخشی آموزش گروهی والدین با رویکرد خانوادهدرمانی ستیر بر جو عاطفی خانواده
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
تبریزی.مهدی
مقایسة اثربخشی درمان واقعیت مجازی با نوروفیدبک بر کمبود توجه دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1399]
تجربه کار.فرح
تعیین پایایی و روایی پرسشنامه انتقال به بازنشستگی و رابطه آن با مقاومت در برابر تغییر (مطالعة موردی معلمان در آستانه بازنشستگی)
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
تجلی.پریسا
طراحی و اعتبار سنجی برنامه خود تنظیمی مادر و اثربخشی آن بر استرس والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
تدریس تبریزی.معصومه
تأثیر درمان بینفردی بر اضطراب اجتماعی و نظریة ذهن دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
تدین چهارسوقی.بتول
مقایسه تأثیر مشاوره¬ی فردی تلفنی، فردی مجازی و گروهی مجازی با رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد غنی شده با شفقت بر علائم وسواس و افسردگی مراجعین مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ترخان.مرتضی
پیشبینی سبکهای فرزندپروری و تنیدگی والدین بر اساس ذهنآگاهی و فراوالدگری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1397]
ترخان.مرتضی
تأثیر آموزش گروهی شناختی ـ رفتاری و مصونسازی در مقابل فشار روانی بر سازگاری اجتماعی و خودپندارۀ دانشآموزان دختر دبیرستانی
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
ترخان.مرتضی
نقش تعدیلی افسردگی و اهمالکاری در تأثیر خوددلسوزی بر عملکرد اجتماعی– انطباقی در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
ترخان.مرتضی
پیش بینى ناگویی هیجانی بر اساس طرحواره هاى ناسازگار اولیه و ابرازگرى هیجانى با نقش میانجیگری انعطاف پذیری شناختی در بیماران مبتلا به درد مزمن
[
دوره22,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ترک زاده آرانی.زهرا
موثرترین مداخله در کاهش اهمال کاری: یک پژوهش فراتحلیلی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ترک زاده آرانی.زهرا
مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانشآموزان دختر متوسطهی دوم
[
دوره24,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ترک زاده.مرجان
بررسی حالات خلقی و رفتاری کودکان دبستانی با اختلال کمبود توجه- بیشفعالی در دوران شیوع کرونا: مطالعهای کیفی
[
دوره24,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ترک زاده.مرجان
تجارب زیسته زنان مبتلابه سرطان از رشد پس از ضربه: یک مطالعه کیفی
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ترکاشوند.معصومه
بررسی نقش واسطهگری انگیزۀ اخلاقی و هیجانات اخلاقی در تأثیر گسست اخلاقی بر قلدری(دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران)
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ترکان.هاجر
مطالعه کیفی عوامل مؤثر بر پایبندی به درمان در معتادان تحت درمان در مراکز کمپ در شهر اصفهان
[
دوره22,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ترکان.هاجر
پیشبینی نشخوار فکری و نگرانی بر اساس توانایی کنترل فکر و اجتناب شناختی ـ رفتاری در دانشجویان مبتلا به افسردگی بالینی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ترکان.هاجر
بررسی روش مشاورۀ ازدواج توسط خبرگان مشاورۀ ازدواج و استخراج الگوی مشاورۀ پیش از ازدواج خبرهمحور
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ترکلادانی.فاطمه
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی به مادران برکاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان سوم تا پنجم ابتدایی
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1387]
ترکمان.محمد
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای هویت در زنان مبتلا به افسردگی اساسی و زنان عادی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
ترکیان.بنفشه
مدل روابط بین فضیلت و وفاداری سازمانی با بهزیستی روانشناختی و اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: معلمان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان)
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
تقسیمی.جمشید
تدوین بستة آموزشی سرمایة روانشناختی بر اساس ارزشهای اسلامی و میزان تأثیر آن بر تعالی سازمانی کارکنان شهرداری اصفهان
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1398]
تقوایی.داود
مدل ساختاری پیشبینی اشتیاق تحصیلی بر اساس راهبرد خودتنظیمی با میانجیگری هوش هیجانی در دانشآموزان دورۀ دوم متوسطۀ شهرستان مریوان
[
دوره24,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
تقوایی.داوود
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر عملکرد دانشآموزان دورۀ دبستان دارای اختلال یادگیری در مقیاسهای آزمون هوشی وکسلرکودکان
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
تقی پور.بهزاد
اثر بخشی درمان هیپوونتلاسیون بر علائم و ادراک کنترل اضطراب زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
[
دوره24,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
تقی پور.بهزاد
اثربخشی گروهدرمانی وجودی بر خوددلسوزی و تابآوری مادران کودکان کمتوان ذهنی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
تقی زاده.محمداحسان
نقش رضایت زناشویی مادران در پیشبینی اضطراب و خودپندارۀ دختران نوجوان
[
دوره15,
شماره
4
- بهارسال
1393]
تقی یار.زهرا
بررسی اثربخشی رویکرد روایتدرمانی بر تعهد زناشویی و رضایت جنسی زنان
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
تکی.فاطمه
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود شاخصهای روانی SCL-90 و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت
[
دوره15,
شماره
3
- زمستانسال
1393]
تنهای رشوانلو.فرهاد
نقش پیشبینیکنندگی عوامل شخصیتی، عزتنفس و جهتگیری مذهبی در رفتار شهروندی سازمانی
[
دوره15,
شماره
1
- تابستانسال
1393]
تنهای رشوانلو.فرهاد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین در روابط با دوستان در دانشجویان
[
دوره24,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
توزندهجانی.حسن
مقایسه پردازش انتخابی اطلاعات مربوط به تهدید در بیماران مبتلا به اختلال اضطراب منتشر و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1387]
توکلی.ماهگل
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی بر میزان توانایی و مشکلات رفتاری دختران نوجوان شاهد و ایثارگر
[
دوره15,
شماره
2
- پاییزسال
1393]
تولائی.مریم
مطالعه پدیدارشناختی: شناسایی تجارب و واکنشهای روانتنی و جسمانی زنان 57-22 ساله قربانی عهدشکنی همسر
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1401]
تولائی.مریم
سبکهای مقابلهای زنان آسیبدیده از عهدشکنی همسر: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
تیزدست.طاهر
مقایسه اثربخشی درمان چشمانداز زمان و آموزش مثبتاندیشی بر بهزیستیذهنی، انعطافپذیریکنشی و انسجام روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
تیزدست.طاهر
مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم
[
دوره24,
شماره
1
- بهارسال
1402]