• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره3 دوره8
  • 3
    شماره 3 دوره 8 پاییز 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان و تنظیم شناختی هیجان
        راضیه شیخ الاسلامی ژیلا طاهری
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.1.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی مدل تنظیم هیجان گروس بر تحمل آشفتگی هیجانی و پرخوری هیجانی
        فریبا پارسامنش آدیس کراسکیان محمد حکمی حسن احدی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.2.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه‌ی انعطاف‌پذیری شناختی دنیس، وندروال و جیلون
        مهدیه کهندانی خدیجه ابوالمعالی الحسینی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.3.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ساخت و اعتباریابی مقیاس بزهکاری چند بعدی نوجوانان و جوانان
        سوسن سهامی عنایت اله حسین زئی عاطفه پرویززاده
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.4.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ویژگی‌های روان‌سنجی چهارمین ویرایش پرسشنامه تشخیصی اختلال اضطراب فراگیر
        فاطمه بیتا نوراله محمدی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.5.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه‌ای (CRT) بر بهبود حافظه‌ی کاری و کاهش نقص توجه مستمر در کودکان با نقص توجه/بیش فعالی ADHD) )
        نسترن مسیبی سید رضا میرمهدی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.6.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مطالعة تطبیقی روش‌شناسی فلسفی ارسطو و فارابی
        ابو سعید داورپناه
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.7.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس عوامل جو روانی - اجتماعی کلاس درس و جو عاطفی خانواده با نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی
        مریم شاکرمی مسعود صادقی عزت الله قدم پور
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.8.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - نقش واسطه‌ای دشواری تنظیم هیجان در رابطه بین روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه با ناگویی هیجانی
        محمدعلی بشارت مهدیه خلیلی خضر آبادی سید محمد رضا رضا زاده سیده اسماء حسینی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.9.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی نقش میانجی گرانه جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد هویت با عواطف دانشجویان تربیت‌بدنی
        شیرین سادات حسنی عطار علی مشهدی زبیر صمیمی
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.10.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن
        صمد فریدونی امیر هوشنگ مهریار حجت اله جاویدی رامین افشاری
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.11.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - بررسی ساختار عاملی اکتشافی نسخه فارسی مقیاس خانواده اصلی
        غلامرضا رجبی زهرا نادری نوبندگانی آرش جلوداری
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.12.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - رابطه بین مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی به واسطه احساس تنهایی در نوجوانان
        معصومه بهامین مریم کورش نیا
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.13.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - ساخت و هنجاریابی مقدماتی پرسشنامه غربالگری – تشخیصی روان شناختی شیراز (اس پی دی اس کیو)
        محمد مظفری محمد ابراهیم مد احی جواد خلعتبری
        20.1001.1.22285516.1396.8.29.14.3
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود