ح

  • حدادی.علی رضا مدلهای تاثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1403]
  • حسن پور.اکبر طراحی الگوی ارزیابی استراتژیک عملکرد کارکنان در نهادهای حاکمیتی غیر وابسته به دولت [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حسنقلی پور.طهمورث مدلهای تاثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم [ دوره18, شماره 71 - زمستان سال 1403]
  • حکاک.محمد طراحی مدل و شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد سیاه چاله های منابع انسانی جهت ارتقا بهره وری کسب و کارها با استفاده از روش نقشه شناخت فازی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حکیم پور.حسین فراتحلیل موانع استقرار جانشین‌پروری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدری.علیرضا شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی با رویکرد دلفی فازی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]