فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب و کار در شرایط عدم قطعیت در صنعت گاز مهدی یوسفی فرشته لطفی زاده حمید سعیدی محمد حسن بهزادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران) الهام فاتحی فر حسین معین زاد محمدعلی کرامتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرمهای کسبوکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهرهوری اثرات شبکهای مجید یوسفی بابادی جمشید عدالتیان شهریاری محمدعلی افشارکاظمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی مجید فانی مهدی خداپرست دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف مسعود كريمي مزرعه شاه فرخ تلو حسینی امیر عباس فرهمند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین پریسا فاضلی محمود رضایی زاده کیومرث آریا