د

  • دادبین.حمید طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • دانشور.محمدحسین تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادی‌گرایی و رفتار مصرف آشکار [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • داودی.سید محمد رضا تدوین برنامه‌ریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1401]
  • درویش متولی.محمد حسین اثرگذاری زنجیره‌ی تأمین پویا بر عملکرد شرکت‌های دارویی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • درویش متولی.محمدحسین تاثیر محرک های سیستم تولید یکپارچه ( پایدار، سبز، ناب، شش سیگما و چابک) بر عملکرد سازمانی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1402]
  • دشت لعلی.زهرا تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • دیوان بیگی.علی بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم برون سپاری در شرکت آبفای مشهد [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]