دادبین.حمید
طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
دانشور.محمدحسین
تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادیگرایی و رفتار مصرف آشکار
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
داودی.سید محمد رضا
تدوین برنامهریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
درویش متولی.محمد حسین
اثرگذاری زنجیرهی تأمین پویا بر عملکرد شرکتهای دارویی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
درویش متولی.محمدحسین
تاثیر محرک های سیستم تولید یکپارچه ( پایدار، سبز، ناب، شش سیگما و چابک) بر عملکرد سازمانی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
دشت لعلی.زهرا
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
دیوان بیگی.علی
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم برون سپاری در شرکت آبفای مشهد
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]