محبی.سراج الدین
طراحی الگوی ارزیابی مهارت های مدیران بومی و غیر بومی در پست های کلیدی مطالعه موردی : استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
محمدزاده واشان.مهدی
طراحی مدل اعتبار برند در صنعت بانکداری بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
محمدموسایی.جابر
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمدی.احمد
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
محمدی.آیت ا...
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمودیان.حمیدرضا
ارائه مدل عوامل اثرگذار بر هوش فرهنگی رهبر به کمک تئوری داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
مدیری.محمود
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر راهبردهای زنجیره تامین تاب آور در مراکز درمانی با تکنیک دیمتل خاکستری و ANP
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
مرادی.محمدباقر
مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]