ف

  • فاریابی.محمد تأثیر کیفیت محتوای شبکه‌های اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فتاحی.وحید تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • فتاحی.وحید تاثیر حسگری بازار و پاسخگویی بازار بر ظرفیت جذب(مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی) [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1402]
  • فتاحی.وحید بررسی ساختاری تأثیر رهبری اخلاقی بر پنهان‌سازی دانش بر اساس اشتیاق هماهنگ و معنی‌داری کار(مطالعه مودی: شرکت طراحی مهندسی سایپا) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • فرخیان.ساحل شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1401]
  • فرشیدنژاد.محمدرضا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر درآمد و هزینه های شرکت های حمل كالا در ترانزیت جاده ای ایران [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1402]
  • فقهی فرهمند.ناصر ارائه و اعتبارسنجی الگوی توانمندسازی کارکنان آموزش وپرورش با رویکرد بهبود عملکرد [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1402]
  • فقهی فرهمند.ناصر طراحی مدل مفهومی راهبرد تحول دیجیتال با رویکرد آمیخته برای سازمان¬های تولیدی [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1403]