معرفي نشريه
علمی
آخرین مقالات منتشر شده
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تأثیر قابلیت رسانههای اجتماعی برجذب مشتریان به باشگاههای ورزشی با توجه به نقش میانجی اعتماد کاربران
حمید رضا معین ، علی ذاکریان *شماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بررسی قابلیتهای سازمانی، کیفیت خدماترسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیلکننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن
پریسا توکلی طرقی ، مرتضی موسی خانی * ، حامد رحمانیشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - شبیهسازی ریاضی برای تعیین ارزش مالی بازیکنان والیبال ایران
محمد محمدپوری ، مهوش نور بخش * ، میثم شفیعی رودپشتیشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران
عبدالمجید دوراندیش ، سید محمد علی میرحسینی * ، احمد ترک فر ، علیرضا الهیشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدلسازی عوامل جامعهشناختی مؤثر بر عادت واره های ورزشی در میان سالمندان شهر تهران
زرینه قره کولچیان ، فریده شریفی فر * ، علی باصری ، بهرام قدیمیشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تحلیل عوامل اثرگذار بر بالندگی حرفهای دبیران تربیتبدنی
زیبا ملک محمدی فرادنبه ، حسن فهیم دوین * ، محمد رضا اسماعیل زاده قهرمانی ، کاظم چراغ بیرجندیشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاههای ورزشی استان دیالی عراق
خدایار مومنی * ، فروغ محمدی ، سامان الغانمشماره 16 , دوره 13 , زمستان 1403