• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره2 دوره13
  • 2
    شماره 2 دوره 13 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی مدلی برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی
        طیبه سادات شاه امیری حسنعلی بختیار نصرآبادی جهانبخش رحمانی زهره سعادتمند
        10.30495/jedu.2022.26175.5226
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.1.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی
        منصوره کشوری محبوبه سلیمانپور عمران بهرنگ اسماعیلی شاد
        10.30495/jedu.2022.26746.5354
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.2.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی ابعاد مهارت های رهبران آموزشی مدارس: مطالعه ای آمیخته
        حامد رنجبر نادر سلیمانی حمید شفیع زاده
        10.30495/jedu.2022.26521.5289
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.3.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران
        مهدیه باقری قاجاری محمد صالحی مریم تقوایی یزدی
        10.30495/jedu.2022.25891.5164
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.4.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تاثیر تمرین با مدل آموزشی بازی های تاکتیکی بر مهارت های شناختی و حرکتی
        رضوان رضوانی اصل مهدی نمازی زاده محمد کاظم واعظ موسوی
        10.30495/jedu.2022.23717.4777
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.5.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری
        فرشید کرمی کاملیا عبدی سید احسان امیرحسینی
        10.30495/jedu.2022.26756.5357
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.6.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران‌های حکمرانی خوب در آموزش و پرورش ایران با استفاده از رویکرد تحلیل تأثیر متقابل
        مهناز حسن بندی حمید فرهادی راد غلامحسین رحیمی دوست
        10.30495/jedu.2022.27834.5577
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.7.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تعیین شایستگی‌های معلمان در تدریس آنلاین
        سارا ابراهیمی
        10.30495/jedu.2022.27258.5450
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.8.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم شهر اقلید
        نسیمه صالحی عباس قلتاش مرضیه طهماسبی
        10.30495/jedu.2022.25492.5076
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.9.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان
        میثم قویدل باجگیران مسلم چرابین الهام فریبرزی احمد اکبری
        10.30495/jedu.2022.25494.5078
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.10.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران
        جعفر صادقی فر نرگس سعیدیان خوراسگانی مریم براتعلی
        10.30495/jedu.2022.26197.5233
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.11.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - آسیب شناسی مدارس تیزهوشان با توجه به مولفه های (روانی،اجتماعی و عملکردی) از نظر کارشناسان و دبیران مدارس استان البرز
        طلعت دیبا واجاری مرجان خمیس ابادی محمد دهقان دار
        10.30495/jedu.2022.27482.5493
        20.1001.1.20086369.1401.13.2.12.7
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود