ا

  • ابوالحسینی.زینب نقش میانجی رضایت دانشجو در رابطه بین کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدی شولی.بهنوش بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد مالی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ارسلان.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود بهره‌وری نیروی انسانی در سازمان‌ها با روش بهترین-بدترین گروهی [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1403]
  • اسماعیلی.رضا تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیلی.رضا تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اعتباریان.اکبر تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امجدی.فاطمه تاثیرگذاری بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امینی مقدم.مجتبی بررسی تاثیر بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت افق کوروش شهر شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امینی. نادیا طراحی مدل تاب آوری کارراهه شغلی در کارکنان صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک تجارت استان گیلان) [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1403]
  • ایدر. نبی الله تبیین تاثیر گردشگری بر وضعیت توسعه اقتصادی اجتماعی منطقه سمیرم با محوریت برنامه ششم توسعه [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایرانبان.جواد شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های تأمین مالی صنایع کوچک ومتوسط با استفاده از شبکه عصبی [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1403]