ابوالحسینی.زینب
نقش میانجی رضایت دانشجو در رابطه بین کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
احمدی شولی.بهنوش
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد مالی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ارسلان.محسن
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود بهرهوری نیروی انسانی در سازمانها با روش بهترین-بدترین گروهی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1403]
اسماعیلی.رضا
تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اسماعیلی.رضا
تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اعتباریان.اکبر
تحلیل زمینه های علیّ توسعه منابع انسانی برای مدیریت توسعه انسانی توانخواهان دارای آسیب اجتماعی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امجدی.فاطمه
تاثیرگذاری بازاریابی شبکههای اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
امینی مقدم.مجتبی
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت افق کوروش شهر شیراز)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امینی. نادیا
طراحی مدل تاب آوری کارراهه شغلی در کارکنان صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک تجارت استان گیلان)
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1403]
ایدر. نبی الله
تبیین تاثیر گردشگری بر وضعیت توسعه اقتصادی اجتماعی منطقه سمیرم با محوریت برنامه ششم توسعه
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایرانبان.جواد
شناسایی و اولویت بندی مولفههای تأمین مالی صنایع کوچک ومتوسط با استفاده از شبکه عصبی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1403]