فهرست مقالات برحسب موضوع بازاریابی اسلامی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
شهناز نایب زاده فاطمه محتاجعلی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - جستاری انتقادی به شیوههای کنترل شرکتی در بنگاههای مادر
پریناز عربزاده حامد رحمانی علی محتشمی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
فاطمه ابوالحسنی طرقی سید حسن حاتمی نسب محمد سلطانی فر -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش -
دسترسی آزاد مقاله
5 - رابطه بین عملکرد بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوریها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین)
محسن رحمانی مهدی زکی پور -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
لیلا آندرواژ آزاده سنجوری ندا مرزوق پور محسن نجفی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی نقش معرفت دینی در توسعه و اعتلای علوم انسانی
رسول رنجبریان -
دسترسی آزاد مقاله
8 - کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
مهدی گل دوزها اکبر میرزاپور باباجان -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی مفهوم موفقیتشناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان
محمدعلی نژادیان -
دسترسی آزاد مقاله
10 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم
سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ -
دسترسی آزاد مقاله
11 - بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
علیرضا کسرائیان احمد راه چمنی محمدباقر پورنجف زاده اردکانی -
دسترسی آزاد مقاله
12 - طراحی مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین صنعت نفت و گاز ایران
فیروز خدائی هوشنگ تقیزاده مجید باقرزاده خواجه