فهرست مقالات برحسب موضوع بازاریابی اسلامی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
شهناز نایب زاده فاطمه محتاجعلی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - جستاری انتقادی به شیوههای کنترل شرکتی در بنگاههای مادر
پریناز عربزاده حامد رحمانی علی محتشمی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی
فاطمه ابوالحسنی طرقی سید حسن حاتمی نسب محمد سلطانی فر -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار
عباس فلاح نژاد محمدعلی عبدالوند کامبیز حیدرزاده هنزائی محسن خون سیاوش -
دسترسی آزاد مقاله
5 - رابطه بین عملکرد بانکداری غیر ربوی و انواع نوآوریها با نقش میانجی دانش اسلامی (مورد مطالعه بانک های ملی استان قزوین)
محسن رحمانی مهدی زکی پور -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل بازاریابی رسانهاجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاههایزنجیرهای خرده فروشی
لیلا آندرواژ آزاده سنجوری ندا مرزوق پور محسن نجفی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی نقش معرفت دینی در توسعه و اعتلای علوم انسانی
رسول رنجبریان -
دسترسی آزاد مقاله
8 - کاوشی در معرفت شناسی تابع مطلوبیت در اقتصاد اسلامی
مهدی گل دوزها اکبر میرزاپور باباجان -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی مفهوم موفقیتشناسی در ادبیات اسلامی با محوریت رفاه شهروندان
محمدعلی نژادیان -
دسترسی آزاد مقاله
10 - مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
جاوید احمدی مهدی زکی پور نیلوفر نیکخواه -
دسترسی آزاد مقاله
11 - تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهشهای بینالمللی در پایگاه استنادی SCOPUS
مهرداد بهزادنیا -
دسترسی آزاد مقاله
12 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم
سهیلا زرین جوی الوار لیلا آندرواژ -
دسترسی آزاد مقاله
13 - ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با استفاده از روش فراترکیب
محمود جعفری دهکردی محمود احمدی شریف مهران کشتکار هرانکی -
دسترسی آزاد مقاله
14 - بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
علیرضا کسرائیان احمد راه چمنی محمدباقر پورنجف زاده اردکانی -
دسترسی آزاد مقاله
15 - ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
پرستو بافقی محمد حیدری گوجانی فرید سلیمی -
دسترسی آزاد مقاله
16 - الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
وحید توسلی یداله تاری وردی فرزانه حیدرپور -
دسترسی آزاد مقاله
17 - طراحی مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین صنعت نفت و گاز ایران
فیروز خدائی هوشنگ تقیزاده مجید باقرزاده خواجه -
دسترسی آزاد مقاله
18 - بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
حسین سالاری مهر سید محمد رضا داودی محمدرضا دلوی -
دسترسی آزاد مقاله
19 - اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)
حسن آذری وحید رضا میرابی داریوش غلام زاده -
دسترسی آزاد مقاله
20 - شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی
فاطمه اصلاحی سید محمد رضا میراحمدی مجتبی آقاجانی -
دسترسی آزاد مقاله
21 - طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی
راشد باران زهی سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده -
دسترسی آزاد مقاله
22 - طراحی الگوی اخلاق حرفه ای ایرانی- اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای با رویکرد نظریه داده بنیاد
ارسلان نامی سجاد شمسی گوشکی -
دسترسی آزاد مقاله
23 - تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی
زهرا بلوک یزدی محمد رضا دهقانی اشکذری -
دسترسی آزاد مقاله
24 - بررسی تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرفکننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباسهای پوشیده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی نورا)
امیرحسین حاجی نصیری احمد راه چمنی