ع

  • عبدالهی.مژگان بررسی اثربخشی دوره های ضمن خدمت بر توسعه فردی و حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی شهریار(از دیدگاه مدیران و معلمان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1401]
  • عبدالهی.مژگان شناسایی عوامل استقرار یادگیری سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش و ارائه الگو با رویکرد تحلیل مضمون [ دوره2, شماره 4 - تابستان سال 1403]
  • عبدالهی.مژگان شناسایی ابعاد و مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر عدالت آموزشی [ دوره2, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • عبدالهی.مژگان رابطه اخلاق حرفه ای و اعتماد سازمانی با رضایت شغلی معلمان با تاکید بر تفاوت های دموگرافیک معلمان [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1401]
  • عبدالهی.مژگان نقش رویکردهای تدریس خلاق در ارزشیابی یادگیری دانش ‌آموزان در مدارس کیفی [ دوره2, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • عبدالهی.مژگان ارائه الگوی توانمندسازی مدیران وزارت جهاد کشاورزی با رویکرد تحلیل مضمون [ دوره2, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • عراقیه.علیرضا طراحی الگوی مهارت آموزی در دوره ابتدایی، در نظام تعلیم و تربیت [ دوره2, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • عروف زاد.شهرام ابعاد چارچوب توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) [ دوره2, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • عزیزی ملک آبادی.حمید فولن و چرایی یادگیری عمیق در برنامه درسی [ دوره2, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • عصاره.علیرضا رابطه سواد برنامه درسی با عملکرد شغلی معلمان زن متوسطه اول با توجه به نقش واسطه‌ای مسئولیت پذیری [ دوره2, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • عطایی فر. ربابه پیش بینی مکانیسم‌های دفاعی بر اساس طرحواره‌های ناساگار اولیه و سبک‌های دلبستگی در دانشجویان [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • علی پور تربتی.زهره مقایسه سرمایه اجتماعی دانشجویان بومی و غیربومی با رویکرد تحلیل سیاست بومی گزینی در آموزش عالی [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1402]
  • علیزاده مقدم.حامد مقایسه سرمایه اجتماعی دانشجویان بومی و غیربومی با رویکرد تحلیل سیاست بومی گزینی در آموزش عالی [ دوره1, شماره 3 - بهار سال 1402]