• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره34 دوره8
  • 34
    شماره 34 دوره 8 بهار 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شرایط تسهیل گر کاربرد و نهادینه سازی نوآوریهای آموزشی: مطالعه موردی ارزشیابی کیفی، توصیفی در آموزش ابتدایی
        هاشم فردانش محمد رضا وحدانی اسدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اولویت بندی مهارتهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهت کاربردی کردن آن در برنامه درسی دوره راهنمایی
        زهرا طالب
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی میزان انگیزش کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و همبستگی آن با ویژگی های شغلی آنان
        نازیلا کریمی محمد مخاطب سیدعلی سیادت
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی عوامل موثربرکیفیت زندگی کاری کارکنان واساتید دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9کشور
        مهناز امیرپور زهرا خراشادیزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - آموزش زیست محیطی و جایگاه آن در برنامه درسی دوره متوسطه نظام آموزشی کشور
        محبوبه سلیمان پور عمران
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی آثار تربیتی و جسمی- روانی مرگ در مثنوی مولوی
        غلامرضا صمدیانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه سلامت سازمانی و عملکرد مدیران مدارس متوسطه پسرانه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر
        امیر حسین مهدی زاده ژاله طاهری فاطمه کبیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مقایسه بلوغ شغلی وتعهد شغلی با سهل انگاری شغلی در کارکنان بانک های دولتی و خصوصی
        دانیار جاویدی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود