م

  • ماشینجی.علی اصغر تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • ماهرالنقش.فهیمه اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • ماهرالنقش.مریم اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • محمدآبادی.فاطمه پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • محمدخانی.کامران تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • مرادی.محمدرضا اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • مستقیمی.محمودرضا ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • مصلح.مریم تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • معینی‌کیا.مهدی نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • مقدم نیا.محمدمهدی پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • مکوندی.بهنام تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • مکوندی.بهنام مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • ملااحمدی.مجتبی رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • ملیحی.قاسم اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • منصوری.احمد اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • منظری توکلی.حمدا.... بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • منظمی تبار.فریبا رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • مهدیان.حسین مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • مهرارا.اسدالله شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • میرزایی فر.داود رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • میرعلمی.سادات پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [ دوره15, شماره 63 - تابستان سال 1399]