م

  • محمدجانی.صدیقه اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • محمدخانی.کامران شناسايي و اولویت‌بندی عناصر برنامه درسی پایدار برای رشته‌های مدیریت با رویکرد زیست محیطی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مرادخانی.علی «حل مسئله»، روشی در تعلیم و تربیت یا غایتی برای اخلاق؟ [ دوره19, شماره 79 - تابستان سال 1403]
  • مرادیان.معصومه حرمت خود، نگرش فرزند به والدین و زورگویی در دانش آموزان مدرسه [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • مظلومی.علی شناسایی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیک با روش سنتز پژوهی بر گرفته از پایگاه های اطلاعاتی در بازه زمانی( 1389تا 1402ش)و(2010تا 2023م) [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • مقیمی.زهرا شناسایی چالش ها و راهبردهای ارزشیابی در شبکه شاد با رویکرد پدیدارشناسی در دوره ابتدایی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • مکوندی.بهنام ارائه الگوی درگیری تحصیلی بر اساس خود تنظیمی و انگیزش پیشرفت با میانجی گری اخلاق تحصیلی: نقش ‏تعدیلگر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان شهر اهواز [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • منظری توکلی.علیرضا طراحی الگوی غنی‌سازی فرایند یاددهی و یادگیری آنلاین بر اساس مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • موحدی.محمدمهدی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی با مکانیزم تقویت اعتماد بین فردی [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • موسوی بیدیه.مرضیه مدل یابی معادلات ساختاری رابطه رهبری عاطفی با اعتماد سازمانی، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]
  • موسوی.فرانک بررسی رابطه بهزیستی مدرسه و مطلوبیت اجتماعی با تاب آوری اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره19, شماره 77 - زمستان سال 1402]
  • میرزایی.وحید بررسی رابطه رهبری اخلاقی و معنویت سازمانی با فرسودگی شغلی، نقش میانجی یادگیری سازمانی [ دوره19, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • میکائیلی منیع.فرزانه پیش بینی رویکردهای یادگیری دانشجویان بر اساس تصورات از یادگیری، باورهای معرفت شناختی علمی و خودکارآمدی یادگیری [ دوره19, شماره 80 - پاییز سال 1403]