محمدجانی.صدیقه
اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی
[
دوره19,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
محمدخانی.کامران
شناسايي و اولویتبندی عناصر برنامه درسی پایدار برای رشتههای مدیریت با رویکرد زیست محیطی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
مرادخانی.علی
«حل مسئله»، روشی در تعلیم و تربیت یا غایتی برای اخلاق؟
[
دوره19,
شماره
79
- تابستانسال
1403]
مرادیان.معصومه
حرمت خود، نگرش فرزند به والدین و زورگویی در دانش آموزان مدرسه
[
دوره19,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
مظلومی.علی
شناسایی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیک با روش سنتز پژوهی بر گرفته از پایگاه های اطلاعاتی در بازه زمانی( 1389تا 1402ش)و(2010تا 2023م)
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
مقیمی.زهرا
شناسایی چالش ها و راهبردهای ارزشیابی در شبکه شاد با رویکرد پدیدارشناسی در دوره ابتدایی
[
دوره19,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
مکوندی.بهنام
ارائه الگوی درگیری تحصیلی بر اساس خود تنظیمی و انگیزش پیشرفت با میانجی گری اخلاق تحصیلی: نقش تعدیلگر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان شهر اهواز
[
دوره19,
شماره
80
- پاییزسال
1403]
منظری توکلی.علیرضا
طراحی الگوی غنیسازی فرایند یاددهی و یادگیری آنلاین بر اساس مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
موحدی.محمدمهدی
عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیران آموزشی با مکانیزم تقویت اعتماد بین فردی
[
دوره19,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
موسوی.فرانک
بررسی رابطه بهزیستی مدرسه و مطلوبیت اجتماعی با تاب آوری اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
77
- زمستانسال
1402]
میرزایی.وحید
بررسی رابطه رهبری اخلاقی و معنویت سازمانی با فرسودگی شغلی، نقش میانجی یادگیری سازمانی
[
دوره19,
شماره
78
- بهارسال
1403]
میکائیلی منیع.فرزانه
پیش بینی رویکردهای یادگیری دانشجویان بر اساس تصورات از یادگیری، باورهای معرفت شناختی علمی و خودکارآمدی یادگیری
[
دوره19,
شماره
80
- پاییزسال
1403]