س

  • ساطع.نفیسه واقع‌گرایی نزد علامه طباطبایی مبتنی بر ایده معرفت شاکله‌مند (با تأکید بر نقش بدن در معرفت) [ دوره12, شماره 26 - زمستان سال 1402]
  • سالاری.عزیزالله فقر معرفت شناختی و روان شناختی در اندیشة پاولف و مکتب رفتار [ دوره6, شماره 14 - زمستان سال 1396]
  • سبحانی نژاد.مهدی تبیین و بررسی مبانی معرفت شناختی مشاوره فلسفی [ دوره13, شماره 27 - تابستان سال 1403]
  • ستارزاده.فاطمه تعریف ابن‌سینا از مادی و مجرد و پیامدهای آن بر معاد جسمانی او [ دوره12, شماره 25 - تابستان سال 1402]
  • سجادی.سیدحسین تأثیر عقل‌گرایی اعتدالی غزالی بر سیر فلسفه و پیدایش آن در ملاصدرا [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1401]
  • سعسدی مهر.محمد تبیین سازگارترین الگو از تشکیک وجود صدرایی با مبانی معرفتی ملاصدرا بر اساس نظریه داده بنیاد (گرندد تئوریGrounded Theory) [ دوره10, شماره 22 - زمستان سال 1400]
  • سعیدی مر.محمد بازسازی استدلال خطای ادراکی برای اثبات نظریه وجود ذهنی با نظر به ادله نظریه داده های حسی [ دوره9, شماره 19 - تابستان سال 1399]
  • سعیدی.سعیده معرفت از دیدگاه غزّالی با تأکید بر معرفت وحیانی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1401]
  • سلطانی کوهانستانی.مریم کاربست راهکار افلاطونی برای مقابله با سوفیست در رفع معضلات فضای مجازی [ دوره13, شماره 27 - تابستان سال 1403]
  • سلیمانی خورموجی.مهدی تقریر و نقد سه ایراد عمده بر مقالة گتیه [ دوره6, شماره 14 - زمستان سال 1396]
  • سنچولی نژاد.طیبه کارکردهای عقل اجتماعی از منظر علامه طباطبایی [ دوره10, شماره 21 - تابستان سال 1400]
  • سیدی فضل اللهی.سید صابر بررسی تطبیقی ساختار شناخت در فلسفۀ دکارت و جان دیویی [ دوره11, شماره 24 - زمستان سال 1401]
  • سیف.سید مسعود «تأثیر آموزه‌های معرفت‌شناسانه‌ی فلسفه‌ی گفتمانی بوبر بر بهبود رابطه‌ی پزشک ـ بیمار» [ دوره9, شماره 19 - تابستان سال 1399]
  • سیف.سید مسعود در باب یقین ویتگنشتاین و نقد برهان خواب دکارت [ دوره7, شماره 16 - زمستان سال 1397]
  • سیف.سید مسعود جایگاه اسپینوزا در حل مشکل دوگانگی و تعالی در متافیزیک ژیل دلوز [ دوره12, شماره 26 - زمستان سال 1402]
  • سیف.سید مسعود تقریر و نقد سه ایراد عمده بر مقالة گتیه [ دوره6, شماره 14 - زمستان سال 1396]
  • سینایی مقدم.مهران سولیپسیسم نزد شوپنهاور و ویتگنشتاین متقدم [ دوره9, شماره 19 - تابستان سال 1399]