فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریبرز طاهری کیا لیلا آندرواژ https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204763 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفهاي رضا بهشتی باویل کرم اله دانش فرد سراج الدین محبی https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204765 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - مدل راهبردی اکوسیستم تجاریسازی پژوهشهای موسسات تحقیقات کشاورزی ودیعه چراغعلی عباس خمسه رضا رادفر محمد حسن چراغعلی https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204767 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی سعید بهزادی موزری مجتبی کیائی صمد بارانی https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204769 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران فاطمه باقری جمشید سالار غلامحسین آقا گل زاده سیلاخور https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204770 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام ویدا آقایاری غلامرضا معمارزاده طهران مرتضی موسی خانی سید جمال الدین طبیبی https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204771