List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی Gholamreza Tizfahmefard hasan esmailpour fariz taherikia Leila Andervazh https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204763 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفهاي Reza Beheshtibavil Karamollah Daneshfard serajedin mohebi https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204765 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - مدل راهبردی اکوسیستم تجاریسازی پژوهشهای موسسات تحقیقات کشاورزی vadieh cheraghali Abbas Khamseh reza radfar mohamad hasan cheraghali https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204767 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی saeid behzadi mozari mojtaba kiaei samad barani https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204769 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران Fatemeh Bagheri jamshid salar, gholamhosein aghagolzade https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204770 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام vida AghaYari Gholamreza Memarzadeh Tehran morteza mousakhani Seyed Jamaleddin Tabibi https://doi.org/10.71963/smr.2025.1204771