• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 17
  • شماره67 دوره17
  • 67
    شماره 67 دوره 17 زمستان 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نگاهی به مسیر حرفه‌ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند «نظریه» و «عمل» برنامة درسی
        سید احمد مدنی
        10.30486/jsre.2020.1893565.1576
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیه‌ای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانش‌آموزان به‌حاشیه رانده‌شده
        محبوبه ادیبان سیدمهدی سجادی ابراهیم طلائی
        10.30486/jsre.2021.565190.1150
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
        شهناز کرمی کوروش فتحی واجارگاه علی اکبر خسروی بابادی منوچهر فرج زاده اصل
        10.30486/jsre.2021.1915737.1786
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی شهروند جهانی در آموزش عالی ایران؛ رویکرد میان‌رشته‌ای
        زهرا رشیدی
        10.30486/jsre.2021.1894846.1588
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافته‌های مطالعه ترکیبی
        علی ترکاشوند فرهاد سراجی
        10.30486/jsre.2021.1891875.1558
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری
        فاطمه سادات بیطرفان مرجان سجودی مرضیه دهقانی
        10.30486/jsre.2020.1884437.1515
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
        زهره قلاوند پروین صمدی پروین احمدی نرگس کشتی آرای
        10.30486/jsre.2021.1886147.1533
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟
        سید علی خالقی نژاد اکبر هدایتی
        10.30486/jsre.2020.1877092.1448
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
        عباس حضرتی سید احمد هاشمی عباس قلتاش علی اصغر ماشینچی
        10.30486/jsre.2020.1896790.1612
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مقایسۀ اثرات بازی هدایت‌شده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
        صابر عبدالملکی محبوبه خسروی مصطفی قادری حسن ملکی
        10.30486/jsre.2021.1898106.1627
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی
        حسین قناعت عباس حبیب زاده
        10.30486/jsre.2021.1909828.1736
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - تحلیل محتوای کتاب درسی ارتباط مؤثر پایۀ دهم دورۀ دوم متوسطه فنی‌وحرفه‌ای بر اساس مهارت‌های ده‌گانه سازمان بهداشت جهانی
        زهرا دلیران فیروز مریم براتعلی
        10.30486/jsre.2021.1863966.1454
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود