• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره2 دوره8
  • 2
    شماره 2 دوره 8 تابستان 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
        کامبیز حیدرزاده محمد هاشمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی
        حمید شفیع زاده سید ایمان سیدی ایمان قاسمی دلارستاقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
        فاطمه خواجویی شهناز نایب زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)
        ایمان رادی پور ولی بریم نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی
        لیلا محمودی سید علیرضا داودی تورج صادقی آذر کفاش پور فاطمه یوسف زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری
        محمد علی عبدالوند پرنیا پراخودی مقدم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
        سید محمد باقری فرشته اصغری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود