• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره4 دوره12
  • 4
    شماره 4 دوره 12 پاییز 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس
        معصومه محترم مریم شفیعی سروستانی
        10.30495/jedu.2021.26176.5228
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.1.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی رفتارهای فرانقش میان فردی در نظام آموزشی: تبیین نقش انگیزه خدمت عمومی، حمایت همکاران و ظرفیت ماموریت
        محمد صفری رضا زارع علیرضا فتحی زاده
        10.30495/jedu.2021.25610.5108
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.2.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی زنان بر اساس استانداردهای سازمان بین‌المللی کار در ایران
        فاطمه آبدری فریدون آزما محمود رضا چراغعلی محمد باقر گرجی
        10.30495/jedu.2021.25033.4987
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.3.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش
        تهمینه شهسواری محبوبه سلیمانپور عمران مریم حافظیان
        10.30495/jedu.2021.24967.4979
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.4.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی عوامل موثر در تصمیم گیری های غیرمتمرکز مدیران آموزش و پرورش
        احمد بیاتی علیرضا قاسمی زاد عبد المحمد طاهری
        10.30495/jedu.2021.24517.4915
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.5.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی
        حمداله حبیبی احد عظیمی آقبلاغ سید هادی مدنی
        10.30495/jedu.2021.24416.4897
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.6.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطه‌ی اول
        راضیه نوری لادن سلیمی عصمت رسولی
        10.30495/jedu.2021.24192.4862
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.7.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
        حمزه قطبدین جعفر جهانی رحمت اله مرزوقی مهدی محمدی قاسم سلیمی
        10.30495/jedu.2021.24099.4838
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.8.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی
        جعفر ترک زاده فرشاد عامری فر رحمت اله مرزوقی محمدجواد سلمانپور فرهاد خرمایی
        10.30495/jedu.2021.23716.4774
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.9.1
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول
        ناهید سرلک فائزه ناطقی مهناز جلالوندی
        10.30495/jedu.2021.22319.4516
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.10.2
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - ارائه مدل ارزشیابی مدرسین نظام آموزش الکترونیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی فازی تطبیقی (ANFIS)
        امیر دانشور مهدی همایون فر مهدی فدایی اشکیکی اسفندیار دشمن زیاری
        10.30495/jedu.2021.22870.4633
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.11.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران
        شیرین تهمتن نعمتی لیلا شریفیان سعید مرادی
        10.30495/jedu.2021.22942.4647
        20.1001.1.20086369.1400.12.4.12.4
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود