• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 19
  • شماره74 دوره19
  • 74
    شماره 74 دوره 19 بهار 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تجدد گرایی در اندیشه میرزا تقی خان
        حافظ طلعتی کله سر جلیل نائبیان رضا نصیری حامد
        10.30495/hstr.2023.1996591.1879
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - جایگاه دیوانسالاران ایرانی در ساختار خلافت عباسی (خاندان برامکه-آل سهل)
        فاطمه پارسافر محمّد سپهری نعمت الله احمدی نسب
        10.30495/hstr.2024.1990150.1862
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی و تحلیل نقش مدارس غربی در ساختار آموزشی و پرورشی ایران در دورۀ قاجار
        مرتضی  رضایی امیر اکبری امید سپهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ساختار نظام تربیت معلم در قوچان در عصر پهلوی اول و دوم
        عشرت  داودی رجبعلی وثوقی مطلق
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی نقش و عوامل همراهی زرتشتیان با افغان‌ها در سقوط اصفهان
        رزیتا ناظری حمید کرمی پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی تطبیقی عدالت اجتماعی وآزادی از دیدگاه رشید رضا وسید قطب
        شهلا داراب پور رضا شعبانی صمغ آبادی جواد هروی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - نقش نهاد دعوت در اقتدار سیاسی امامت اسماعیلیان
        زهره علوی دقیق
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بحران در خراسان بزرگ (چالش خلافت عباسی و معارضان)
        زهره علیپور اول محمدعلی علیزاده محمدنبی سلیم
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود