فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله بزرگمهر خاندوزی علی عرب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل) مریم تقوایی یزدی پانته آ پارت دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست یاسان اله پوراشرف عطا اسلامی ابوافضل فردوسی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت. ندا کاوسى دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی سید رسول حسینی حسین عسگری عمار مقدس شرق دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران) زینب السادات طباطبائی یگانه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان فرزاد آسایش رضا بالو