ا

  • اسماعیل پور.حسن شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

آ

  • آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آقایاری.ویدا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آندرواژ.لیلا شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ب

  • بارانی.صمد شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • باقری.فاطمه مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • بهزادی موزری.سعید شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • بهشتی باویل. رضا طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ت

  • تیزفهم فرد.غلامرضا شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

چ

  • چراغعلی.محمد حسن مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • چراغعلی.ودیعه مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

خ

  • خداداد حسینی.سید حمید طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور) [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • خمسه.عباس مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • خواجه ئیان.داتیس ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟ [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

د

  • دانش فرد.کرم اله طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ر

  • رادفر.رضا مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • روشندل اربطانی.طاهر ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟ [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

س

  • سالار.جمشید مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ش

  • شریفی.سیدمهدی ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟ [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • شفيعي نژاد.مصطفي تاثیر قابلیت‌های فناورانه و یادگیری بر ارتقای عملکردی شرکت‌های حاضر در زنجیره ارزش جهانی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

ص

  • صلواتیان.سیاوش ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟ [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

ط

  • طاهری کیا.فریز شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • طبیبی.سید جمال الدین ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ع

  • عباسیان آرانی. علی طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور) [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • عبدی طالب بیگی.هادی شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • عصاری.عباس طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور) [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

ف

  • فتحی تنگ ریزی.رعنا شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

ق

  • قنبری. سعید ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟ [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • قیدرخلجانی.جعفر ارزیابی و پیش بینی عملکرد پروژه‌های مبتنی بر عملکرد با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره و شبکه‌های عصبی بازگشتی گیتی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]

ک

  • کردناییج.اسداله طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور) [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • کلانتری.اسماعیل شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • کیائی.مجتبی شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

م

  • محبی.سراج الدین طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • مشایخ.جواد تاثیر قابلیت‌های فناورانه و یادگیری بر ارتقای عملکردی شرکت‌های حاضر در زنجیره ارزش جهانی [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • موسوی.سید روح ا... شناسایی و تحلیل پیشران های مؤثر بر صنعت توزیع دارو در ایران با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل (موردمطالعه: شرکت های زیرمجموعه تأمین اجتماعی) [ دوره31, شماره 97 - تابستان سال 1404]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]