اسماعیل پور.حسن
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آ
آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آقایاری.ویدا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آندرواژ.لیلا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ب
بارانی.صمد
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
باقری.فاطمه
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
بهزادی موزری.سعید
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
روشندل اربطانی.طاهر
ارتباطات کسبوکار و مدیریت بحران برند چگونه میتوان به بحرانهای برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
س
سالار.جمشید
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ش
شریفی.سیدمهدی
ارتباطات کسبوکار و مدیریت بحران برند چگونه میتوان به بحرانهای برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
شفيعي نژاد.مصطفي
تاثیر قابلیتهای فناورانه و یادگیری بر ارتقای عملکردی شرکتهای حاضر در زنجیره ارزش جهانی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
ص
صلواتیان.سیاوش
ارتباطات کسبوکار و مدیریت بحران برند چگونه میتوان به بحرانهای برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
ط
طاهری کیا.فریز
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
طبیبی.سید جمال الدین
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ع
عباسیان آرانی. علی
طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور)
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
عبدی طالب بیگی.هادی
شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
عصاری.عباس
طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور)
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
ف
فتحی تنگ ریزی.رعنا
شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
ق
قنبری. سعید
ارتباطات کسبوکار و مدیریت بحران برند چگونه میتوان به بحرانهای برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
قیدرخلجانی.جعفر
ارزیابی و پیش بینی عملکرد پروژههای مبتنی بر عملکرد با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره و شبکههای عصبی بازگشتی گیتی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
ک
کردناییج.اسداله
طراحی مدل تاب آوری رقابتی(مطالعه موردی: مناطق آزاد تجاری جنوب کشور)
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
کلانتری.اسماعیل
شناسایی و تحلیل راهبردهای تأمین مالی در زیرنظام آموزش عالی غیردولتی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
کیائی.مجتبی
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
م
محبی.سراج الدین
طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفهاي
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
مشایخ.جواد
تاثیر قابلیتهای فناورانه و یادگیری بر ارتقای عملکردی شرکتهای حاضر در زنجیره ارزش جهانی
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
موسوی.سید روح ا...
شناسایی و تحلیل پیشران های مؤثر بر صنعت توزیع دارو در ایران با رویکرد تحلیل تأثیر متقابل (موردمطالعه: شرکت های زیرمجموعه تأمین اجتماعی)
[
دوره31,
شماره
97
- تابستانسال
1404]
موسی خانی.مرتضی
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]