باشی ازغدی.سید محمدرضا
بررسی و تحلیل کارکردهای تعلیمی و اخلاقی عشق در غزلیات حسین منزوی با رویکرد به مفهوم «صمیمیت» در نظریۀ مثلث عشق از رابرت استرنبرگ
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
باقری.زهرا
تحلیل داستان حکایت̋ مرد اعرابی و زنش̋ مثنوی براساس نظريّه روانکاوی ژاک لاکان
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
برزگرماهر.زینب
بررسی مهارتهای زندگی در رمان «یک عاشقانۀ آرام»« نادر ابراهیمی» بر مبنای نظریۀ سلیگمن
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
پاشایی.محمد
نقش، کارکرد و نمادهای پیر فرزانه در سفرهای تعلیمی براساس نظریه یونگ (با تکیه بر سیذارتا، بلوهر و بوذاسف، کلیله و دمنه، پرنده ای به نام آذرباد و در پس آئینه)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
جلیلی جشن آبادی.صبا
جایگاه فرزند در منظومۀ فکریِ عبدالرّحمن جامی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
جهادی حسینی.سید امیر
تحلیلی بر اخلاقگرایی عنواننگار با تکیه بر شهنشاهنامه
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
جهاندیده. محمد هادی
اُبژِه های فرانَسلی در ادبیاتِ تعلیمی کودک:بررسی داستان های مصوّرِ برگزیده بر پایه نظریاتِ بالِس
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
چ
چترایی.مهرداد
مضمونپردازیهای تعلیمی و اخلاقی در غزلیات کلیم کاشانی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ح
حاتمی.زهرا
مضمونپردازیهای تعلیمی و اخلاقی در غزلیات کلیم کاشانی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حاجیان حسین آبادی.رضا
اُبژِه های فرانَسلی در ادبیاتِ تعلیمی کودک:بررسی داستان های مصوّرِ برگزیده بر پایه نظریاتِ بالِس
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
حجازی.بهجت السادات
تدوین نظام تعلیم و تربیت عرفانی در اندیشۀ معصومعلیشاه بر مبنای آموزههای اهل بیت (ع)
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
حسینی.محمدشریف
بررسی و تحلیل کارکردهای تعلیمی و اخلاقی عشق در غزلیات حسین منزوی با رویکرد به مفهوم «صمیمیت» در نظریۀ مثلث عشق از رابرت استرنبرگ
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
حیدری نیا.هادی
تحلیل عناصر ساختاری و محتوایی کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
خ
خبوشانی.مریم السادات
نکات تعلیمی در منظومههای حماسی با تکیه بر مثنوی شهنشاهنامۀ سلیمانی (شاهنامۀ عارف)
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
خوارزمی.حمیدرضا
تحلیلی بر اخلاقگرایی عنواننگار با تکیه بر شهنشاهنامه
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
درویشعلی زاده. زهرا
واکاوی مؤلفه های آز و میانه روی در پادشاهی اسکندر از منظر ارسطو
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
ر
رحمتیان.سجاد
بررسی و نقد جامعۀ اندرزگویانِ ایرانی (پس از اسلام تا قرن هشتم هجری)
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
رحمتیان.سجاد
بررسیِ چگونگی و نحوۀ بهکارگیریِ فنون بلاغت در اندرزنامههای دورۀ اسلامی (با تکیه بر سیاستنامه، قابوسنامه، گلستان)
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
رسولیان. کمال
توضیح نکاتی چند پیرامون ضبط صحیح ابیاتی از بوستان سعدی با بهرهگیری از علم تصحیح متن و استناد به شواهد همسان
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
رشیدی.مرتضی
مضمونپردازیهای تعلیمی و اخلاقی در غزلیات کلیم کاشانی
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
روحانی.مسعود
نقد تحلیلی «فضیلت انسانیت» در نظام اندیشگانی مولانا و مارتین سلیگمن
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
روستا.جمشید
تحلیلی بر اخلاقگرایی عنواننگار با تکیه بر شهنشاهنامه
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
س
سلامت باویل.لطیفه
تحلیل داستان حکایت̋ مرد اعرابی و زنش̋ مثنوی براساس نظريّه روانکاوی ژاک لاکان
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
ش
شادپور. آزاده
تدوین نظام تعلیم و تربیت عرفانی در اندیشۀ معصومعلیشاه بر مبنای آموزههای اهل بیت (ع)
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
شسزسی.کسنشسی
باور به نظام احسن در راستای ایجاد معنای زندگی هدفمند، در شعر فارسی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
شهابی پور احمدی. ثریا
تحلیلی بر اخلاقگرایی عنواننگار با تکیه بر شهنشاهنامه
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ص
صادق زاده.محمود
تحلیل عناصر ساختاری و محتوایی کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
صالحی.علیرضا
تحلیل داستان حکایت̋ مرد اعرابی و زنش̋ مثنوی براساس نظريّه روانکاوی ژاک لاکان
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
ع
عرب یوسف آبادی.فائزه
نگاهی به ابعاد دین داری در تعلیمات نگارستان معینالدین جوینی بر مبنای نظریة گلاک و استارک
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
عین علیلو.علی
باور به نظام احسن در راستای ایجاد معنای زندگی هدفمند، در شعر فارسی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
ف
فخراسلام.بتول
بررسی و تحلیل کارکردهای تعلیمی و اخلاقی عشق در غزلیات حسین منزوی با رویکرد به مفهوم «صمیمیت» در نظریۀ مثلث عشق از رابرت استرنبرگ
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
ق
قدمی.حسین
بررسی جستارهای تعلیمی در اثر گمنام «اطباق الذهب فی المواعظ والخُطب» اثر شرف الدین شفروه اصفهانی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
ک
کاظم زاده.رسول
نقش، کارکرد و نمادهای پیر فرزانه در سفرهای تعلیمی براساس نظریه یونگ (با تکیه بر سیذارتا، بلوهر و بوذاسف، کلیله و دمنه، پرنده ای به نام آذرباد و در پس آئینه)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
م
محسنی نیا.ناصر
تدوین نظام تعلیم و تربیت عرفانی در اندیشۀ معصومعلیشاه بر مبنای آموزههای اهل بیت (ع)
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
مدرسی.فاطمه
توضیح نکاتی چند پیرامون ضبط صحیح ابیاتی از بوستان سعدی با بهرهگیری از علم تصحیح متن و استناد به شواهد همسان
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
مردانی ورپشتی.مریم
نقد تحلیلی «فضیلت انسانیت» در نظام اندیشگانی مولانا و مارتین سلیگمن
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
ملکوتیان. مژده
تحلیل عناصر ساختاری و محتوایی کتاب فارسی پایۀ چهارم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
موحدی نیا.خالد
بررسی جستارهای تعلیمی در اثر گمنام «اطباق الذهب فی المواعظ والخُطب» اثر شرف الدین شفروه اصفهانی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
موسوی جروکانی.سیدحامد
تحليل نگرش زندگي به مثابة فرصت از منظر عطّار نيشابوري
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
میرشکاری.مطهره
نگاهی به ابعاد دین داری در تعلیمات نگارستان معینالدین جوینی بر مبنای نظریة گلاک و استارک
[
دوره16,
شماره
64
- زمستانسال
1403]
ن
نعمتی.فاروق
بررسی جستارهای تعلیمی در اثر گمنام «اطباق الذهب فی المواعظ والخُطب» اثر شرف الدین شفروه اصفهانی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
نیک پناه.منصور
بررسی مضامین حکمی و تعلیمی در دیوان زیب مگسی در قیاس مضامین دیگر
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ه
هاشمی.ماندانا
باور به نظام احسن در راستای ایجاد معنای زندگی هدفمند، در شعر فارسی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
ی
یلمه ها.احمدرضا
نکات تعلیمی در منظومههای حماسی با تکیه بر مثنوی شهنشاهنامۀ سلیمانی (شاهنامۀ عارف)
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]