تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان مجله «دانش نو در مدیریت بازاریابی» و «انجمن علمی مدیریت بازاریابی»
«باسمه تعالی»

تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی
میان مجله «دانش نو در مدیریت بازاریابی» و «انجمن علمی مدیریت بازاریابی»
در راستای دستیابی به اهداف سند چشمانداز و سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهرهمندی مستمر از تجارب علمی و دستاوردهای پژوهشی و تقویت و ارتقای همکاریهای علمی، تفاهمنامهای (به شماره 446/ب/1404 و تاریخ 1404/06/22) بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (وابسته به دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)، به نمایندگی دکتر مهدی جلالی، مدیرمسئول محترم «فصلنامه علمی دانش نو در مدیریت بازاریابی»، و انجمن علمی بازاریابی ایران(وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، به نمایندگی آقای سیدمحمد سیدنژاد دوست، رئیس محترم هیئتمدیره انجمن، منعقد گردیده است.
وب سایت انجمن علمی مدیریت بازاریابی ایران
نماینده مجله «دانش نو در مدیریت بازاریابی (مدير مسئول): دکتر سید مهدی جلالی
نماینده انجمن علمی مدیریت بازاریابی (رئیس هیئت مدیره): دکتر حسین وظیفه دوست
| شما می توانید این خبر را در قالب یک فایل PDF چاپ یا ذخیره کنید. | |
