فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین فاطمه حضرتی مصطفی هاشمی تیله نوئی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینهایی و مداخلهگر مؤثر بر عوامل پیشبین فرصتهای بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی یونس وکیل الرعایا علی فراهانی فریده حق شناس کاشانی علی فائض دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف علی ملااحمدی اسماعیل حسن پور قرقچی وحیدرضا میرابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران سید مهدی الوانی حمید فروزانفر هومن فروزانفر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ترجیح محصولات داخلی نسبت به مشابه خارجی آن از سوی مصرفکنندگان ایرانی (مورد مطالعه: محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و برقی) شهریار عزیزی حسام الدین نعمتی نغمه کامرانی جویمند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا) مائده کریمی زهرا اله وردی