• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره2 دوره1
  • 2
    شماره 2 دوره 1 تابستان 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین
        فاطمه حضرتی مصطفی هاشمی تیله نوئی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینه‌ایی و مداخله‌گر مؤثر بر عوامل پیش‌بین فرصت‌های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی
        یونس وکیل الرعایا علی   فراهانی فریده حق شناس کاشانی علی   فائض
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف
        علی ملااحمدی اسماعیل حسن پور قرقچی وحیدرضا میرابی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
        سید مهدی الوانی حمید فروزانفر هومن فروزانفر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ترجیح محصولات داخلی نسبت به مشابه خارجی آن از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی (مورد مطالعه: محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و برقی)
        شهریار عزیزی حسام الدین  نعمتی نغمه کامرانی جویمند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا)
        مائده کریمی زهرا اله وردی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود