ا

  • ابراهیمی.علیرضا بررسی تأثیر جهت گیری‌های استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ابراهیمى.ابوالقاسم بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسفندیاری مقدم.علیرضا سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • الوانی.مهدی ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • الوانی.مهدی از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اله وردی.زهرا بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ب

  • بهادری.سندس سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

پ

  • پنیریان.مهدی بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید و رفتار خرید بیان‌شده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیل‌کننده دفعات خرید [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جلال زاده.سید رضا بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به خرید و رفتار خرید بیان‌شده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیل‌کننده دفعات خرید [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حبیبی.علیرضا تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حسن پور قرقچی.اسماعیل ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده شهری.معصومه شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرم‌های دیجیتال و تأثیر آن‌ها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حضرتی.فاطمه تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حق جوی جوانمرد.نسترن بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینه‌ایی و مداخله‌گر مؤثر بر عوامل پیش‌بین فرصت‌های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خدادادی کندری.میلاد تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین ‌مالی زنجیره‌ تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زینی فاقلو. مریم بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سرهنگی مهرآبادی.سحر بررسی تاثیر کارآفرینی فناورانه بر عملکرد پروژه توسعه محصول جدید در شرکت‌های نوپا و استارت آپ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ش

  • شهبازی.غلامرضا شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ط

  • طالقانی.غلامرضا تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ع

  • عسگر نژاد.باقر شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • علوی.سید مصطفی تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

غ

  • غریبی.معین تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فارسیجانی.حسن بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فروزانفر.حمید از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فروزانفر.حمید ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فروزانفر.هومن از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فروزانفر.هومن ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ک

  • کامرانی جویمند.نغمه شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ترجیح محصولات داخلی نسبت به مشابه خارجی آن از سوی مصرف‌کنندگان ایرانی (مورد مطالعه: محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و برقی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کریمی. مائده بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • معدنچی زاج.مهدی تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین ‌مالی زنجیره‌ تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ملااحمدی.علی ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ممبینی.حسین تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین ‌مالی زنجیره‌ تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ن

  • ناظمی. آسیه شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرم‌های دیجیتال و تأثیر آن‌ها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجفی.علی سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نیک نفس.جواد سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

و

  • وکیل الرعایا.یونس شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینه‌ایی و مداخله‌گر مؤثر بر عوامل پیش‌بین فرصت‌های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • وکیل الرعایا.یونس بررسی تاثیر کارآفرینی فناورانه بر عملکرد پروژه توسعه محصول جدید در شرکت‌های نوپا و استارت آپ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ه

  • هاشمی تیله نوئی.مصطفی تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]