ابراهیمی.علیرضا
بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ابراهیمى.ابوالقاسم
بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسفندیاری مقدم.علیرضا
سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
الوانی.مهدی
ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
الوانی.مهدی
از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اله وردی.زهرا
بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ب
بهادری.سندس
سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پ
پنیریان.مهدی
بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جلال زاده.سید رضا
بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حبیبی.علیرضا
تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حسن پور قرقچی.اسماعیل
ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حسین زاده شهری.معصومه
شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حضرتی.فاطمه
تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حق جوی جوانمرد.نسترن
بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینهایی و مداخلهگر مؤثر بر عوامل پیشبین فرصتهای بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خ
خدادادی کندری.میلاد
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زینی فاقلو. مریم
بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سرهنگی مهرآبادی.سحر
بررسی تاثیر کارآفرینی فناورانه بر عملکرد پروژه توسعه محصول جدید در شرکتهای نوپا و استارت آپ
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ش
شهبازی.غلامرضا
شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ط
طالقانی.غلامرضا
تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ع
عسگر نژاد.باقر
شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
علوی.سید مصطفی
تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
غ
غریبی.معین
تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فارسیجانی.حسن
بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فروزانفر.حمید
از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فروزانفر.حمید
ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فروزانفر.هومن
از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فروزانفر.هومن
ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ک
کامرانی جویمند.نغمه
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ترجیح محصولات داخلی نسبت به مشابه خارجی آن از سوی مصرفکنندگان ایرانی (مورد مطالعه: محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و برقی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کریمی. مائده
بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
معدنچی زاج.مهدی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ملااحمدی.علی
ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ممبینی.حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرابی.وحیدرضا
ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ن
ناظمی. آسیه
شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نجفی.علی
سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نیک نفس.جواد
سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
و
وکیل الرعایا.یونس
شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینهایی و مداخلهگر مؤثر بر عوامل پیشبین فرصتهای بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
وکیل الرعایا.یونس
بررسی تاثیر کارآفرینی فناورانه بر عملکرد پروژه توسعه محصول جدید در شرکتهای نوپا و استارت آپ
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ه
هاشمی تیله نوئی.مصطفی
تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]