ابراهیمی.علیرضا
بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ابراهیمى.ابوالقاسم
بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پ
پنیریان.مهدی
بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جلال زاده.سید رضا
بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حسین زاده شهری.معصومه
شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حق جوی جوانمرد.نسترن
بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خ
خدادادی کندری.میلاد
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زینی فاقلو. مریم
بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فارسیجانی.حسن
بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
معدنچی زاج.مهدی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ممبینی.حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
ناظمی. آسیه
شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]