مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی نشریهای با رویکرد پژوهشی بوده که بر اساس مصوبه "پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی " مورخ 1402/12/13 تأسیس شده است. مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی داراي شخصيت حقوقي و تابع مقررات مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي و مقررات اعلام شده از سوي معاونت پژوهشي دانشگاه و كميسيون ميباشد. موضوع و هدف نیز كمك به رشد و آگاهي در زمينههاي علمي در رشته مدیریت بازاریابی، ارتقا دانش مدیریت بازاریابی در سطح خرد و کلان کشور، ارائه نظریات، الگوها و راهکارهای نوین و کارآمد اسلامی-ایرانی، كمك به انتشار مقالات مرتبط با موضوع مجله از سراسر كشور و كمك به شناسايي انديشمندان سراسر كشور و درج مقالات آنان در ارتباط با موضوع مجله است.
بنابراین، مهمترین محورهای موضوعی مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی به شرح زیر است:
1- دانش نو در مدیریت بازاریابی
2- مدیریت راهبردی بازاریابی هوشمند
3- بازاریابی هوشمند در مدیریت ارتباط با مشتریان و رفتار مصرفکننده
4- بازاریابی هوشمند در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
5-بازاریابی هوشمند در سایر حوزههای بازاریابی
6-هوش مصنوعی و دانش بازاریابی