مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی نشریهای با رویکرد پژوهشی بوده که بر اساس مصوبه "پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی " مورخ 13/12/1402 تأسیس شده است. مجله دانش نو در مدیریت بازاریابی داراي شخصيت حقوقي و تابع مقررات مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي و مقررات اعلام شده از سوي معاونت پژوهشي دانشگاه و كميسيون ميباشد. موضوع و هدف نیز كمك به رشد و آگاهي در زمينههاي علمي در رشته مدیریت بازاریابی، ارتقا دانش مدیریت بازاریابی در سطح خرد و کلان کشور، ارائه نظریات، الگوها و راهکارهای نوین و کارآمد اسلامی-ایرانی ، كمك به انتشار مقالات مرتبط با موضوع مجله از سراسر كشور و كمك به شناسايي انديشمندان سراسر كشور و درج مقالات آنان در ارتباط با موضوع مجله است.